MENU
PROMOCJE

PREMIUJEMY



KUP PORADNIK!
ZBIERAJ KODY,
ODBIERAJ NAGRODY!
POLECAMY
Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. I)
 
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.

Porada 3. Goście muszą czuć się wyjątkowo.
Za każdym razem gdy wystąpi opóźnienie w obsłudze, pamiętaj, by kelner zaproponował gościom degustację nowej potrawy, której wprowadzenie do swojego menu właśnie rozważasz. Zapytaj gości o opinie na temat tego dania. Z pewnością docenią fakt, że polegasz na ich zdaniu, oraz to że w zamian zaoferujesz im darmowy posiłek!

Porada z książki: Większe zyski z deserów przystawek i drinków
Infolinia: 0801 811 030 telefon stacjonarny (koszt jak za połączenie lokalne), 048 385 89 00 Telefon komórkowy (koszt wg. stawek operatorów)


Strona główna | Poradniki | Poradnik nr 10
Jak zwiększać zyski dzięki doskonałej obsłudze kelnerskiej z serii Zarządzanie restauracją

Dzięki temu poradnikowi dowiesz się jak:
  • prawidłowo obsługiwać gości
  • szkolić kelnerów
  • wyróżniać się jakością świadczonych usług od innych restauracji
  • dobra obsługa wpływa na wzrost obrotów restauracji
  • motywować kelnerów do pracy
  • zadowolić klientów
  • zatrudniać i oceniać pracę kelnerów
spis treści | zamów subskrypcję

ZAMÓW E-BOOK
Pobierz bezpłatny fragment poradnika
 


 
Poradniki  |  O serii  |  Eksperci  |  Porady  |  Zamówienia  |  O nas  |  Kontakt  |  Linki