MENU
PROMOCJE

PREMIUJEMY



KUP PORADNIK!
ZBIERAJ KODY,
ODBIERAJ NAGRODY!
POLECAMY
Zarządzanie personelem z serii Zarządzanie restauracją
 
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.

Porada 321. Na specjalne okazje ugość dzieci w wyjątkowy sposób.
Zaaranżuj przybycie św. Mikołaja lub wielkanocnego zajączka, którzy będą na deser rozdawać cukierki lub galaretki. Umożliwi to dorosłym dłuższe delektowanie się obiadem oraz zamówienie deseru lub poobiedniego drinka. W dni takie jak Dzień Matki, kiedy wiadomo że będzie wzmożony ruch, wystaw telewizory oraz odtwarzacze video oraz przygotuj specjalne zakąski, które dzieci będą mogły przeżuwać, podczas gdy rodzice w spokoju skonsumują posiłek. Możesz zamówić obsłudze specjalne kostiumy na stronie www.costumeworld.com.

Porada z książki: Większe zyski z deserów przystawek i drinków
Infolinia: 0801 811 030 telefon stacjonarny (koszt jak za połączenie lokalne), 048 385 89 00 Telefon komórkowy (koszt wg. stawek operatorów)


Strona główna | Poradniki | Poradnik nr 10
Jak zwiększać zyski dzięki doskonałej obsłudze kelnerskiej z serii Zarządzanie restauracją

Dzięki temu poradnikowi dowiesz się jak:
  • prawidłowo obsługiwać gości
  • szkolić kelnerów
  • wyróżniać się jakością świadczonych usług od innych restauracji
  • dobra obsługa wpływa na wzrost obrotów restauracji
  • motywować kelnerów do pracy
  • zadowolić klientów
  • zatrudniać i oceniać pracę kelnerów
spis treści | zamów subskrypcję

ZAMÓW E-BOOK
 


 
Poradniki  |  O serii  |  Eksperci  |  Porady  |  Zamówienia  |  O nas  |  Kontakt  |  Linki