|
MENU
|
|
PROMOCJE
|
|
PREMIUJEMY
|
|
POLECAMY
|
|
|
|
|
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.
Porada .
Z poradnika dowiesz się jak:
- wykorzystywać media do promocji swojego biznesu
- wykorzystywać techniki taniej i skutecznej promocji i reklamy
- budować i promować wizerunek firmy
- zdobywać stałych klientów
- skutecznie przyciągać uwagę
- wykorzystywać święta i inne okoliczności do przyciągania klientów
- wprowadzać promocje
- planować działania promocyjne na cały rok
Porada z książki:
|
|
|
|
|
Strona główna | Porady
Bezpłatnie do pobrania fragmenty czterech pierwszych poradników: | Porada nr: 186 Cowieczorne losowanie darmowego posiłku. Wspaniałym sposobem na
zapełnienie Twojej restauracji w poniedziałkowy czy wtorkowy wieczór jest wprowadzenie
losowania darmowego posiłku. Sprawą najważniejszą nie jest reklamowanie konkursu. Pozwól, by
marketing z ust do ust przeprowadzany przez Twoich klientów zrobił to za Ciebie. O konkretnej
godzinie każdego wieczoru w wyznaczonym dniu (godzina powinna zostać nieujawniona i powinna
zmieniać się co tydzień) wybieraj przypadkowy stolik, albo nawet miejsce. Zwycięzca otrzymuje
tego wieczoru posiłek za darmo. |
Porada nr: 2 Pracuj nad zbudowaniem zaufania a nie nad wysokością rachunków. Lojalny przede wszystkim! Nie myśl jedynie o zwiększaniu wysokości płaconych przez klientów
rachunków, ponieważ mogą oni poczuć się przez ciebie naciągani. To prawda, że większy
rachunek oznacza większą sprzedaż. Jednakże techniki sprzedaży zaprojektowane w celu
zwiększenia wysokości rachunków mogą sprawić, że klienci będą czuli presję. Goście przede
wszystkim! Zarabiasz na obsłudze ludzi, a nie sprzedaży jedzenia! Skupiając się jedynie na
obrotach, stawiasz swoich klientów na drugim miejscu. Pomyśl, jeśli każdy, kto kiedykolwiek
jadł w Twojej restauracji, byłby bardzo zadowolony i nie mógł się doczekać powrotu tutaj wraz ze
swoimi przyjaciółmi, jaką wtedy osiągnąłbyś sprzedaż? Mimo że w Twoim lokalu jest miło, a serwowane posiłki są smaczne, jeśli goście będą czuli się naciskani, by zamówić drogie danie, nic nie osiągniesz przez to, że wystawiasz duży rachunek, gdyż klienci nie odwiedzą Cię po raz kolejny. |
|
Porada nr: 194 Zorganizuj konkurs, w którym goście wymyślą własny napój. Wręcz
prezent za najbardziej wyszukany pomysł na trunek oraz nazwij go imieniem klienta, który go wymyślił. To prosty sposób na doskonałą zabawę oraz powód, dla którego stali klienci będą częściej Cię odwiedzać.
|
Porada nr: 319 Przekąski dopełniają idealne danie dla dzieci. Dzieci zwykle nie mają
wielkiego apetytu, a zakres ich uwagi jest minimalny. Dlatego jeśli coś wygląda dobrze, to z
pewnością tego spróbują. W tym momencie do gry wchodzą przystawki. Mały talerzyk
zakąsek, przystrojony warzywami w nietypowych kształtach przykuje uwagę dzieci tak samo,
jak wyjątkowe napoje i zabawne desery. Zapłatą za Twoje planowanie będzie duży ruch w
części jadalnej, która zapełni się rodzinami z dziećmi od ściany do ściany. Nie lekceważ
zatem wpływu dzieci na Twój biznes. |
|
Porada nr: 200 Poznaj grono swoich klientów. Stwórz listę najczęściej zamawianych napojów przez klientów. Powinno na niej znaleźć się około 90% wszystkich zamawianych napojów. Taka lista powinna zapewnić szybką pomoc dla zapracowanych barmanów. Pamiętaj także, aby nie wpadła w ręce klientów, którzy mogliby
pomyśleć, że nie znasz się na swoim fachu. |
Porada nr: 168 Przeprowadzaj specjalne promocje. Jeśli widzisz, że towar zalega na półkach
w magazynie, postaraj się jak najszybciej go sprzedać, zanim zacznie tracić na
wartości. |
|
Porada nr: 39 Ustaw wielki telewizor. Mały telewizor nad barem nie przyniesie Ci korzyści. Z okazji ważnego wydarzenia pożycz lub wynajmij duży telewizor. Wtedy wszyscy będą mogli wygodnie zgromadzić się wokół baru. |
Porada nr: 82 Poświęć im specjalną uwagę. Jeśli organizujesz duże przyjęcie, przydziel gościom kelnerów. Nie dopuść do tego, żeby kelnerzy równocześnie obsługiwali gości przyjęcia i stałych klientów restauracji. |
|
|
|
|
|
|