MENU
PROMOCJE

PREMIUJEMY



KUP PORADNIK!
ZBIERAJ KODY,
ODBIERAJ NAGRODY!
POLECAMY
Projektowanie restauracji - wystrój i wyposażenie z serii Zarządzanie
 
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.

Porada .

Z poradnika dowiesz się jak:

  • wykorzystywać media do promocji swojego biznesu
  • wykorzystywać techniki taniej i skutecznej promocji i reklamy
  • budować i promować wizerunek firmy
  • zdobywać stałych klientów
  • skutecznie przyciągać uwagę
  • wykorzystywać święta i inne okoliczności do przyciągania klientów
  • wprowadzać promocje
  • planować działania promocyjne na cały rok



Porada z książki:
Infolinia: 0801 811 030 telefon stacjonarny (koszt jak za połączenie lokalne), 048 385 89 00 Telefon komórkowy (koszt wg. stawek operatorów)


Strona główna | Porady

Bezpłatnie do pobrania fragmenty czterech pierwszych poradników:
Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. I)

zobacz szczególy    zamów subskrypcję


Pobierz bezpłatny fragment poradnika

Porada nr: 271  Stwórz własną markę w branży.

Twoja unikalna pozycja na rynku mówi klientowi o tym, co oferujesz, a czego nie ma Twoja konkurencja. Czy sprzedajesz wyjątkowe potrawy? Czy wystrój Twojego wnętrza jest unikalny? Są to rzeczy, które decydują o Twojej pozycji w branży. Bez względu na wszystko, Twoja restauracja i tak musi się czymś różnić od innych. Pamiętaj, że restauracja, która się nie wyróżnia, nie zagrzeje długo miejsca na rynku.


Porada nr: 219  Zestawy rodzinnesą świetnym pomysłem na przyciągnięcie większej liczby osób.

Zestawy rodzinne są świetnym pomysłem na przyciągnięcie większej liczby osób. Obecnie wiele restauracji posiada w swoim menu takie własne pozycje. Na przykład Kentucky Fried Chicken oferuje 10 kawałków z kurczaka z różnymi przystawkami oraz ciasteczkami w niższej cenie. Celem takiego działania jest zapewnianie rodzinie wystarczającej ilości jedzenia w atrakcyjnej cenie. Podobny pomysł możesz zastosować w swojej restauracji, proponując przystawkę, dwa dania główne dla dorosłych, dwa posiłki dla dzieci, dwa desery ? a wszystko to w niższej cenie.


Większe zyski z deserów przystawek i drinków

zobacz szczególy    zamów subskrypcję


Pobierz bezpłatny fragment poradnika

Porada nr: 249  Świeżo starta skórka cytryny lub pomarańczy będzie świetną dekoracją.

Skórka owoców cytrusowych jest naturalną ozdobą prawie każdej potrawy. Dodaje koloru i aromatu potrawom oraz napojom i jest zdrowa! Pamiętaj więc, by używać startej skórki, przygotowując ozdoby do potraw.


Porada nr: 113  Zaoferuj przystawki, które spodobają się dzieciom.

Zmniejsz porcję przekąski Świnki Zawinięte w Koc polane dipem ranch. Przekąska zawiera kawałki kiełbasek zawinięte w chleb i podsmażone na złotobrązowy kolor. Jest to świetny pomysł na przystawkę dla dzieci. Poproś szefa kuchni, aby przygotowywał przystawki, które będą cieszyły oczy dziecka a zarazem będą bardzo smaczne.


Sprzedaż i kontrola kosztów alkoholi z serii Zarządzanie restauracją

zobacz szczególy    zamów subskrypcję


Pobierz bezpłatny fragment poradnika

Porada nr: 200  Poznaj grono swoich klientów.

Stwórz listę najczęściej zamawianych napojów przez klientów. Powinno na niej znaleźć się około 90% wszystkich zamawianych napojów. Taka lista powinna zapewnić szybką pomoc dla zapracowanych barmanów. Pamiętaj także, aby nie wpadła w ręce klientów, którzy mogliby pomyśleć, że nie znasz się na swoim fachu.


Porada nr: 69  Kontroluj zapasy gotówki.

Rób to codziennie. Licz gotówkę, która znajduje się w kasie na początku zmiany oraz tę która jest przeznaczona na jej uzupełnianie. Taką operację przeprowadzaj zaraz po skończeniu liczenia dziennego utargu. Pozwoli Ci to na zachowanie porządku w Twoich finansach.


Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. II)

zobacz szczególy    zamów subskrypcję


Pobierz bezpłatny fragment poradnika

Porada nr: 378  Święto Rosołu z Kury.

W listopadzie każdy z nas czuje się trochę nostalgicznie. Zorganizuj więc w restauracji konkurs na najlepszy melancholijny esej. W dzień ogłoszenia zwycięzcy zaserwuj klientom gorący rosół z kury. Możesz podarować zwycięzcy konkursu podkoszulkę albo talon na darmowy posiłek w Twojej restauracji.


Porada nr: 314  Nieoczekiwana promocja.

Ludzie oczekują promocji, zarówno od restauracji, jak i od innych instytucji w mieście. Nawet tej najprostszej, na przykład: róże dla każdej kobiety z okazji walentynek. Klienci przeważnie zapamiętują daną restaurację tylko wtedy, gdy zupełnie nie spodziewali się po niej niczego wyjątkowego!





 
Poradniki  |  O serii  |  Eksperci  |  Porady  |  Zamówienia  |  O nas  |  Kontakt  |  Linki