MENU
PROMOCJE

PREMIUJEMY



KUP PORADNIK!
ZBIERAJ KODY,
ODBIERAJ NAGRODY!
POLECAMY
Optymalizacja kosztów potraw (Foodcosts)/seria Zarządzanie restauracją
 
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.

Porada .

Z poradnika dowiesz się jak:

  • wykorzystywać media do promocji swojego biznesu
  • wykorzystywać techniki taniej i skutecznej promocji i reklamy
  • budować i promować wizerunek firmy
  • zdobywać stałych klientów
  • skutecznie przyciągać uwagę
  • wykorzystywać święta i inne okoliczności do przyciągania klientów
  • wprowadzać promocje
  • planować działania promocyjne na cały rok



Porada z książki:
Infolinia: 0801 811 030 telefon stacjonarny (koszt jak za połączenie lokalne), 048 385 89 00 Telefon komórkowy (koszt wg. stawek operatorów)


Strona główna | Porady

Bezpłatnie do pobrania fragmenty czterech pierwszych poradników:
Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. I)

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 131  Żegnaj wychodzących gości.

Dobra obsługa to taka, która jest dobra od momentu przybycia gości aż do chwili opuszczenia przez nich restauracji. Zbyt często zdarza się, że kelner przynosi resztę i znika. Dobry kelner zatrzyma się, gdy goście będą wychodzić z lokalu, pożegna ich i zachęci do kolejnej wizyty. Nawet gdy obsługa nie była w pełni satysfakcjonująca, szczere pożegnanie może wymazać ewentualne negatywne skojarzenia z pamięci klienta.


Porada nr: 209  Wprowadź menu dla dzieci.

Kiedyś dzieci rzadko widywały wnętrza miłych restauracji. Dziś jest inaczej. Rodzice zabierają ze sobą do restauracji dzieci, co sprawia, że menu dla dzieci jest bardzo ważne. Bez niego rodzice będą czuli przymus płacenia za posiłek, który może nie smakować ich dzieciom i z pewnością nie będzie zjedzony do końca. Nie będą wówczas skłonni do Ciebie wrócić. Miej świadomość, że dzieci mają ogromny wpływ na decyzje dotyczące miejsca spożywania posiłków całej rodziny, tak więc zaspokajanie ich potrzeb jest tak samo ważne jak satysfakcja ich rodziców.


Większe zyski z deserów przystawek i drinków

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 89  Nie koncentruj się jedynie na powiększaniu rachunku klienta.

Zawsze skupiaj swoją uwagę na potrzebach swoich gości. Pomagając im w dokonywaniu właściwego wyboru sprawisz, że wytworzy się między wami więź, która z kolei przełoży się na wzrost dochodów.


Porada nr: 39  Przygotowując przystawki, nie zapominaj o dzieciach.

Jeśli Twoja restauracja jest odwiedzana przez całe rodziny, podczas ustalania menu nie możesz zapomnieć o dzieciach. Możesz podarować dzieciom kolorowanki przedstawiające niezwykłe przystawki oraz kredki, by uprzyjemnić im czas oczekiwania na zamówioną potrawę.


Sprzedaż i kontrola kosztów alkoholi z serii Zarządzanie restauracją

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 70  Liczenie gotówki powierzaj tylko zaufanym pracownikom.

Kasetki z pieniędzmi powierzaj tylko osobom, do których masz pełne zaufanie. Pamiętaj także, aby robić wydruki wszelkich podliczeń gotówki.


Porada nr: 181  Zabezpieczenie towarów znajdujących się za barem.

Bar jest miejscem wysokiego ryzyka. Ogranicz więc ilość przetrzymywanych tam alkoholi do niezbędnego minimum.


Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. II)

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 55  Promocje powinny być oferowane na stałych zasadach.

Wszyscy, nawet klienci, myślą w kategoriach Co dla mnie ostatnio zrobiłeś? Musisz zatem pamiętać, że jedna reklama niewiele zmieni, dwie - też nie zdołają. Aby przodować w branży, musisz się promować tak często, jak to tylko możliwe - będąc za każdym razem lepszym niż poprzednio!


Porada nr: 39  Ustaw wielki telewizor.

Mały telewizor nad barem nie przyniesie Ci korzyści. Z okazji ważnego wydarzenia pożycz lub wynajmij duży telewizor. Wtedy wszyscy będą mogli wygodnie zgromadzić się wokół baru.





 
Poradniki  |  O serii  |  Eksperci  |  Porady  |  Zamówienia  |  O nas  |  Kontakt  |  Linki