MENU
PROMOCJE

PREMIUJEMY



KUP PORADNIK!
ZBIERAJ KODY,
ODBIERAJ NAGRODY!
POLECAMY
Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. II)
 
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.

Porada .

Z poradnika dowiesz się jak:

  • wykorzystywać media do promocji swojego biznesu
  • wykorzystywać techniki taniej i skutecznej promocji i reklamy
  • budować i promować wizerunek firmy
  • zdobywać stałych klientów
  • skutecznie przyciągać uwagę
  • wykorzystywać święta i inne okoliczności do przyciągania klientów
  • wprowadzać promocje
  • planować działania promocyjne na cały rok



Porada z książki:
Infolinia: 0801 811 030 telefon stacjonarny (koszt jak za połączenie lokalne), 048 385 89 00 Telefon komórkowy (koszt wg. stawek operatorów)


Strona główna | Porady

Bezpłatnie do pobrania fragmenty czterech pierwszych poradników:
Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. I)

zobacz szczególy    zamów subskrypcję


Pobierz bezpłatny fragment poradnika

Porada nr: 186  Cowieczorne losowanie darmowego posiłku.

Wspaniałym sposobem na zapełnienie Twojej restauracji w poniedziałkowy czy wtorkowy wieczór jest wprowadzenie losowania darmowego posiłku. Sprawą najważniejszą nie jest reklamowanie konkursu. Pozwól, by marketing z ust do ust przeprowadzany przez Twoich klientów zrobił to za Ciebie. O konkretnej godzinie każdego wieczoru w wyznaczonym dniu (godzina powinna zostać nieujawniona i powinna zmieniać się co tydzień) wybieraj przypadkowy stolik, albo nawet miejsce. Zwycięzca otrzymuje tego wieczoru posiłek za darmo.


Porada nr: 131  Żegnaj wychodzących gości.

Dobra obsługa to taka, która jest dobra od momentu przybycia gości aż do chwili opuszczenia przez nich restauracji. Zbyt często zdarza się, że kelner przynosi resztę i znika. Dobry kelner zatrzyma się, gdy goście będą wychodzić z lokalu, pożegna ich i zachęci do kolejnej wizyty. Nawet gdy obsługa nie była w pełni satysfakcjonująca, szczere pożegnanie może wymazać ewentualne negatywne skojarzenia z pamięci klienta.


Większe zyski z deserów przystawek i drinków

zobacz szczególy    zamów subskrypcję


Pobierz bezpłatny fragment poradnika

Porada nr: 66  Jeśli zdarzy Ci się nie mieć dania, które zamawia Twój klient, szybko zasugeruj inne.

Nigdy nie mów, że nie masz tego dania. Zamiast tego możesz powiedzieć, że już je wyprzedano. Szybko zaproponuj inną potrawę. To prawda, że nie ma dużej różnicy między brakiem a wyprzedaniem, ale efekt, jaki wywrze to na kliencie, będzie istotny.


Porada nr: 82  Nie przynoś rachunku za wcześnie lub za późno.

Jeśli przyniesiemy klientowi rachunek zanim zdążył on przejrzeć listę deserów, może poczuć się pospieszany a tym samym kelner może stracić szansę na hojny napiwek. Jeśli natomiast rachunek zostanie przyniesiony zbyt późno po deserze lub ostatnim daniu, klient może poczuć się zaniepokojony lub sfrustrowany, a to może wpłynąć na jego negatywną opinię o lokalu, nawet jeśli obsługa była perfekcyjna.


Sprzedaż i kontrola kosztów alkoholi z serii Zarządzanie restauracją

zobacz szczególy    zamów subskrypcję


Pobierz bezpłatny fragment poradnika

Porada nr: 4  Wykorzystaj swój plan budżetowy, aby ustalić pewne standardy.

Niezmienna jakość jest jednym z najpewniejszych sposobów na zwiększenie dochodów. Nie oszczędzaj więc na jakości świadczonych usług tylko po to, aby osiągnąć pewne założenia finansowe.


Porada nr: 181  Zabezpieczenie towarów znajdujących się za barem.

Bar jest miejscem wysokiego ryzyka. Ogranicz więc ilość przetrzymywanych tam alkoholi do niezbędnego minimum.


Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. II)

zobacz szczególy    zamów subskrypcję


Pobierz bezpłatny fragment poradnika

Porada nr: 359  Miesiąc Dzieci.

Czerwiec jest oficjalnym Miesiącem Dzieci, więc dlaczego by tak nie zaadaptować tego w Twojej restauracji? Raz na tydzień możesz zaprosić artystę z Twojego miasta, który mógłby zabawiać dzieci poprzez pantomimę, poezję, malowanie, opowiadanie bajek, oraz wiele innych zabaw.


Porada nr: 258  Możliwość wyboru porcji posiłku.

Nie każdy gość restauracji chce dostać pełne danie ze wszystkimi składnikami na talerzu. Wiele gości preferuje mniejsze porcje mięsa, więc zaoferuj im taką możliwość, oczywiście po niższej cenie.





 
Poradniki  |  O serii  |  Eksperci  |  Porady  |  Zamówienia  |  O nas  |  Kontakt  |  Linki