MENU
PROMOCJE

PREMIUJEMY



KUP PORADNIK!
ZBIERAJ KODY,
ODBIERAJ NAGRODY!
POLECAMY
Zarządzanie personelem z serii Zarządzanie restauracją
 
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.

Porada .

Z poradnika dowiesz się jak:

  • wykorzystywać media do promocji swojego biznesu
  • wykorzystywać techniki taniej i skutecznej promocji i reklamy
  • budować i promować wizerunek firmy
  • zdobywać stałych klientów
  • skutecznie przyciągać uwagę
  • wykorzystywać święta i inne okoliczności do przyciągania klientów
  • wprowadzać promocje
  • planować działania promocyjne na cały rok



Porada z książki:
Infolinia: 0801 811 030 telefon stacjonarny (koszt jak za połączenie lokalne), 048 385 89 00 Telefon komórkowy (koszt wg. stawek operatorów)


Strona główna | Porady

Bezpłatnie do pobrania fragmenty czterech pierwszych poradników:
Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. I)

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 236  Nie zaprzestawaj reklamy.

Nawet jeśli interes idzie dobrze, a Ty jesteś zadowolony z dochodów, nigdy nie rezygnuj z reklamy. Wiele firm popełnia wielki błąd, wstrzymując wydatki na reklamę w czasie gdy dobrze prosperują. Miej na uwadze, że dzisiejsze ogłoszenie w prasie generuje zyski przez następne sześć miesięcy! Skąd wiesz, że interes będzie nadal dobrze się rozwijał po upływie tych sześciu miesięcy? Przypominanie się potencjalnym klientom pomoże Ci utrzymać stabilną pozycję, co z kolei jest najważniejsze jeśli chcesz odnosić sukcesy przez długi czas.


Porada nr: 54  Wprowadź firmowe przystawki.

Aby odnieść sukces musisz być wyjątkowy. Wprowadź jedną lub dwie przystawki, które będą wyróżniały się na tle tradycyjnych koreczków, skrzydełek czy kwiatów cebuli. Pomyśl o dopasowaniu przystawek do typu jedzenia oraz do charakteru Twojej restauracji. Nadaj im nazwy, które klienci bez problemu zapamiętają.


Większe zyski z deserów przystawek i drinków

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 113  Zaoferuj przystawki, które spodobają się dzieciom.

Zmniejsz porcję przekąski Świnki Zawinięte w Koc polane dipem ranch. Przekąska zawiera kawałki kiełbasek zawinięte w chleb i podsmażone na złotobrązowy kolor. Jest to świetny pomysł na przystawkę dla dzieci. Poproś szefa kuchni, aby przygotowywał przystawki, które będą cieszyły oczy dziecka a zarazem będą bardzo smaczne.


Porada nr: 66  Jeśli zdarzy Ci się nie mieć dania, które zamawia Twój klient, szybko zasugeruj inne.

Nigdy nie mów, że nie masz tego dania. Zamiast tego możesz powiedzieć, że już je wyprzedano. Szybko zaproponuj inną potrawę. To prawda, że nie ma dużej różnicy między brakiem a wyprzedaniem, ale efekt, jaki wywrze to na kliencie, będzie istotny.


Sprzedaż i kontrola kosztów alkoholi z serii Zarządzanie restauracją

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 181  Zabezpieczenie towarów znajdujących się za barem.

Bar jest miejscem wysokiego ryzyka. Ogranicz więc ilość przetrzymywanych tam alkoholi do niezbędnego minimum.


Porada nr: 170  Nieustanne kontrolowanie zapasów jest przydatnym narzędziem.

Codzienne sprawdzanie ilości alkoholu oraz innych napojów jest prawdopodobnie najlepszym sposobem, aby wiedzieć o wszelkich brakach towarów. Pamiętaj więc, aby robić to codziennie.


Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. II)

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 321  Miesiąc Świętowania Życia.

Styczeń jest miesiącem, w którym chcemy poprawić nasze dotychczasowe życie. Więc czemu nie świętować życia? Dowiedz się, kto jest najstarszym mieszkańcem Twojego miasta i zaproś go na przyjęcie.


Porada nr: 58  Rozdawaj przekąski.

Czy jest to salaterka orzeszków ziemnych, czy pistacji, czy bufet z małymi specjalnymi porcjami przystawek, to i tak klienci będą pod wrażeniem tej mieszanki koktajlowej. Z pewnością wrócą do Ciebie jeszcze tego samego wieczora, aby zjeść pełny posiłek!





 
Poradniki  |  O serii  |  Eksperci  |  Porady  |  Zamówienia  |  O nas  |  Kontakt  |  Linki