MENU
PROMOCJE

PREMIUJEMY



KUP PORADNIK!
ZBIERAJ KODY,
ODBIERAJ NAGRODY!
POLECAMY
Optymalizacja kosztów potraw (Foodcosts)/seria Zarządzanie restauracją
 
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.

Porada .

Z poradnika dowiesz się jak:

  • wykorzystywać media do promocji swojego biznesu
  • wykorzystywać techniki taniej i skutecznej promocji i reklamy
  • budować i promować wizerunek firmy
  • zdobywać stałych klientów
  • skutecznie przyciągać uwagę
  • wykorzystywać święta i inne okoliczności do przyciągania klientów
  • wprowadzać promocje
  • planować działania promocyjne na cały rok



Porada z książki:
Infolinia: 0801 811 030 telefon stacjonarny (koszt jak za połączenie lokalne), 048 385 89 00 Telefon komórkowy (koszt wg. stawek operatorów)


Strona główna | Porady

Bezpłatnie do pobrania fragmenty czterech pierwszych poradników:
Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. I)

zobacz szczególy    zamów subskrypcję


Pobierz bezpłatny fragment poradnika

Porada nr: 147  Myśl o gościach jak o rodzinie lub bliskich znajomych.

Znasz ich sympatie i antypatie, kiedy przychodzą do Ciebie z wizytą. Wiesz, że Jan pali, a Zuzanna lubi tylko schłodzone piwo Coors Ligot z butelki. Kazimierz nie lubi grzybów czy zielonej papryki, a Marta zawsze prosi o sweter, gdyż jest jej zimno, nawet gdy tak naprawdę zimno nie jest. Biznes restauracyjny opiera się właśnie na tego typu gościnności.


Porada nr: 251  Nie zapomnij o ulotkach.

Ulotki są tanie w przygotowaniu i łatwe do rozprowadzenia. Wszystko, czego potrzebujesz, to błyszczący papier kolorowy i komputer. Ulotki przydadzą się, by zareklamować Twoje potrawy, przeprowadzane promocje oraz organizowane imprezy itd. Postaraj się, by wydruk był duży i łatwy do odczytania. Możesz rozprowadzać ulotki w miejscach publicznych, pamiętaj jednak, by robić to w swojej pięciokilometrowej strefie.


Większe zyski z deserów przystawek i drinków

zobacz szczególy    zamów subskrypcję


Pobierz bezpłatny fragment poradnika

Porada nr: 113  Zaoferuj przystawki, które spodobają się dzieciom.

Zmniejsz porcję przekąski Świnki Zawinięte w Koc polane dipem ranch. Przekąska zawiera kawałki kiełbasek zawinięte w chleb i podsmażone na złotobrązowy kolor. Jest to świetny pomysł na przystawkę dla dzieci. Poproś szefa kuchni, aby przygotowywał przystawki, które będą cieszyły oczy dziecka a zarazem będą bardzo smaczne.


Porada nr: 340  Rozrywka to sposób na przyciągnięcie rodzin.

Nie musisz zatrudniać dziesięcioosobowej kapeli. Klown robiący z baloników zabawne kształty zachwyci dzieci w Twojej restauracji. Wygospodaruj miejsce i zorganizuj przyjęcie z krojeniem ciasta, oferując w nagrodę specjalne napoje lub desery dla wszystkich uczestników. Tymczasem rodzice będą mogli się zrelaksować i zamówić więcej wina i przekąsek.


Sprzedaż i kontrola kosztów alkoholi z serii Zarządzanie restauracją

zobacz szczególy    zamów subskrypcję


Pobierz bezpłatny fragment poradnika

Porada nr: 47  Straty i ubytki.

Kiedy obliczasz cenę za miarkę danej butelki napoju, pamiętaj aby na wypadek ewentualnych strat lub ubytków napojów, z góry odliczyć jedną miarkę, zanim przystąpisz do dzielenia. Chociaż spowoduje to wzrost ceny za jednostkę, da Ci jednak bardziej realny punkt odniesienia. To samo dotyczy inwentur piwa w KEG-ach (beczkach) odliczyć należy 2-3% pojemności KEG-a na tzw. ubytki wymiany.


Porada nr: 15  Sprawozdania finansowe.

To kluczowe elementy udanego planu budżetowego. Przeprowadzaj dzienne, tygodniowe oraz miesięczne zestawienia liczb, zadawaj pytania. Rozpoznawaj także przyczyny różnych zachowań, na przykład jeśli pewne produkty sprzedają się lepiej niż inne oraz kiedy straty w pewnych obszarach są za duże.


Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. II)

zobacz szczególy    zamów subskrypcję


Pobierz bezpłatny fragment poradnika

Porada nr: 378  Święto Rosołu z Kury.

W listopadzie każdy z nas czuje się trochę nostalgicznie. Zorganizuj więc w restauracji konkurs na najlepszy melancholijny esej. W dzień ogłoszenia zwycięzcy zaserwuj klientom gorący rosół z kury. Możesz podarować zwycięzcy konkursu podkoszulkę albo talon na darmowy posiłek w Twojej restauracji.


Porada nr: 290  Alfabetyczna promocja.

Losowo wybierz jedną z liter alfabetu. Jeśli imię Twojego klienta będzie zaczynać się na tę literę, podaruj mu miły prezent - 10% zniżkę.





 
Poradniki  |  O serii  |  Eksperci  |  Porady  |  Zamówienia  |  O nas  |  Kontakt  |  Linki