MENU
PROMOCJE

PREMIUJEMY



KUP PORADNIK!
ZBIERAJ KODY,
ODBIERAJ NAGRODY!
POLECAMY
Sprzedaż i kontrola kosztów alkoholi z serii Zarządzanie restauracją
 
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.

Porada .

Z poradnika dowiesz się jak:

  • wykorzystywać media do promocji swojego biznesu
  • wykorzystywać techniki taniej i skutecznej promocji i reklamy
  • budować i promować wizerunek firmy
  • zdobywać stałych klientów
  • skutecznie przyciągać uwagę
  • wykorzystywać święta i inne okoliczności do przyciągania klientów
  • wprowadzać promocje
  • planować działania promocyjne na cały rok



Porada z książki:
Infolinia: 0801 811 030 telefon stacjonarny (koszt jak za połączenie lokalne), 048 385 89 00 Telefon komórkowy (koszt wg. stawek operatorów)


Strona główna | Porady

Bezpłatnie do pobrania fragmenty czterech pierwszych poradników:
Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. I)

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 59  Stwórz wymyślne przystawki.

Większość restauracji skupia się na przygotowywaniu wyśmienitych dań głównych. Bądźmy jednak szczerzy: jak wiele można zrobić z żeberek? Przy tworzeniu przystawek można wykorzystać więcej talentu. Zaproponuj na przykład jako przystawkę tłuczone ziemniaki przyprawione czosnkiem. Możesz nie być w stanie poprawić smaku soczystego steku, lecz z pewnością możesz go podkreślić nietypową i smaczną przystawką.


Porada nr: 271  Stwórz własną markę w branży.

Twoja unikalna pozycja na rynku mówi klientowi o tym, co oferujesz, a czego nie ma Twoja konkurencja. Czy sprzedajesz wyjątkowe potrawy? Czy wystrój Twojego wnętrza jest unikalny? Są to rzeczy, które decydują o Twojej pozycji w branży. Bez względu na wszystko, Twoja restauracja i tak musi się czymś różnić od innych. Pamiętaj, że restauracja, która się nie wyróżnia, nie zagrzeje długo miejsca na rynku.


Większe zyski z deserów przystawek i drinków

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 228  Używaj jak najczęściej żywności ze swojego regionu.

Każdy region ma swoje własne upodobania jeśli chodzi o żywność, a ludzie często potrafią być bardzo przywiązani do sposobu przygotowywania potraw. Na przykład, w północno - wschodniej części Stanów Zjednoczonych, bardzo popularne są potrawy pochodzące z morza, takie jak zupa z homarów lub z owoców morza. Podobnie jest z przystawkami. Korzystaj więc z dobrodziejstw, jakie oferuje Ci dany region. W północno - wschodniej części Stanów Zjednoczonych występują duże ilości kukurydzy, jabłek, żurawiny oraz warzyw, takich jak rzepa, ziemniaki oraz buraki. Pamiętaj, by planując swoje menu, wziąć pod uwagę zasoby, jakich może dostarczyć Ci Twój region.


Porada nr: 343  Przypominaj gościom o rodzinnych okazjach, które chcieliby zapamiętać.

Zaproponuj zniżki rodzinom, które korzystają z Twojej usługi indywidualnego przypominania. Nie muszą to być urodziny ani rocznica. Może to być każde ważne wydarzenie, które zgromadzi całą rodzinę.


Sprzedaż i kontrola kosztów alkoholi z serii Zarządzanie restauracją

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 52  Współzawodnictwo.

Trzeźwe spojrzenie na sytuację rynkową jest bardzo ważne. Nie wahaj się konkurować z innymi lokalami i wygrać tego pojedynku (w branży alkoholowej jest to tak zwana walka na kieliszki). Stanie w cieniu innych z pewnością Ci nie pomoże. Podejmuj szybkie decyzje, określ sobie cele i zgodnie z nimi ustalaj własne ceny. Sukces odnosisz, gdy widzisz, że konkurencja przychodzi podpatrywać Twoje pomysły, kartę drinków i cennik. Jest to powód do satysfakcji, jednak nie wpadaj w samozachwyt, to dobry moment do kolejnych innowacji - bądź zawsze o krok przed konkurencją!


Porada nr: 47  Straty i ubytki.

Kiedy obliczasz cenę za miarkę danej butelki napoju, pamiętaj aby na wypadek ewentualnych strat lub ubytków napojów, z góry odliczyć jedną miarkę, zanim przystąpisz do dzielenia. Chociaż spowoduje to wzrost ceny za jednostkę, da Ci jednak bardziej realny punkt odniesienia. To samo dotyczy inwentur piwa w KEG-ach (beczkach) odliczyć należy 2-3% pojemności KEG-a na tzw. ubytki wymiany.


Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. II)

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 55  Promocje powinny być oferowane na stałych zasadach.

Wszyscy, nawet klienci, myślą w kategoriach Co dla mnie ostatnio zrobiłeś? Musisz zatem pamiętać, że jedna reklama niewiele zmieni, dwie - też nie zdołają. Aby przodować w branży, musisz się promować tak często, jak to tylko możliwe - będąc za każdym razem lepszym niż poprzednio!


Porada nr: 181  Zaoferuj jedzenie po niższych cenach.

Często zdarza się, że pod koniec dnia zostało Ci jeszcze dużo jedzenia. Czemu by go nie sprzedać po niższej cenie przed zamknięciem restauracji? Na przykład godzinę przed planowanym zamknięciem? Zaproponuj klientom posiłek za połowę ceny po 2200.





 
Poradniki  |  O serii  |  Eksperci  |  Porady  |  Zamówienia  |  O nas  |  Kontakt  |  Linki