MENU
PROMOCJE

PREMIUJEMY



KUP PORADNIK!
ZBIERAJ KODY,
ODBIERAJ NAGRODY!
POLECAMY
Zyskowny catering z serii Zarządzanie restauracją
 
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.

Porada .

Z poradnika dowiesz się jak:

  • wykorzystywać media do promocji swojego biznesu
  • wykorzystywać techniki taniej i skutecznej promocji i reklamy
  • budować i promować wizerunek firmy
  • zdobywać stałych klientów
  • skutecznie przyciągać uwagę
  • wykorzystywać święta i inne okoliczności do przyciągania klientów
  • wprowadzać promocje
  • planować działania promocyjne na cały rok



Porada z książki:
Infolinia: 0801 811 030 telefon stacjonarny (koszt jak za połączenie lokalne), 048 385 89 00 Telefon komórkowy (koszt wg. stawek operatorów)


Strona główna | Porady

Bezpłatnie do pobrania fragmenty czterech pierwszych poradników:
Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. I)

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 236  Nie zaprzestawaj reklamy.

Nawet jeśli interes idzie dobrze, a Ty jesteś zadowolony z dochodów, nigdy nie rezygnuj z reklamy. Wiele firm popełnia wielki błąd, wstrzymując wydatki na reklamę w czasie gdy dobrze prosperują. Miej na uwadze, że dzisiejsze ogłoszenie w prasie generuje zyski przez następne sześć miesięcy! Skąd wiesz, że interes będzie nadal dobrze się rozwijał po upływie tych sześciu miesięcy? Przypominanie się potencjalnym klientom pomoże Ci utrzymać stabilną pozycję, co z kolei jest najważniejsze jeśli chcesz odnosić sukcesy przez długi czas.


Porada nr: 271  Stwórz własną markę w branży.

Twoja unikalna pozycja na rynku mówi klientowi o tym, co oferujesz, a czego nie ma Twoja konkurencja. Czy sprzedajesz wyjątkowe potrawy? Czy wystrój Twojego wnętrza jest unikalny? Są to rzeczy, które decydują o Twojej pozycji w branży. Bez względu na wszystko, Twoja restauracja i tak musi się czymś różnić od innych. Pamiętaj, że restauracja, która się nie wyróżnia, nie zagrzeje długo miejsca na rynku.


Większe zyski z deserów przystawek i drinków

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 299  Maluj obrazy w umysłach.

Używaj wielu przymiotników. Stosowanie przymiotników zaostrzających apetyt jest podstawą przy sugerowaniu wyboru deseru. Przymiotniki takie jak pyszny, kremowy, bogaty lub kruchy doskonale sprawdzają się w opisach deserów dostępnych w karcie.


Porada nr: 319  Przekąski dopełniają idealne danie dla dzieci.

Dzieci zwykle nie mają wielkiego apetytu, a zakres ich uwagi jest minimalny. Dlatego jeśli coś wygląda dobrze, to z pewnością tego spróbują. W tym momencie do gry wchodzą przystawki. Mały talerzyk zakąsek, przystrojony warzywami w nietypowych kształtach przykuje uwagę dzieci tak samo, jak wyjątkowe napoje i zabawne desery. Zapłatą za Twoje planowanie będzie duży ruch w części jadalnej, która zapełni się rodzinami z dziećmi od ściany do ściany. Nie lekceważ zatem wpływu dzieci na Twój biznes.


Sprzedaż i kontrola kosztów alkoholi z serii Zarządzanie restauracją

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 112  Potwierdzenie odbioru.

Pomimo, że jest to bardzo ważny dokument w procesie kupna, zawiera on tylko podstawowe informacje: ilość zamawianego towaru oraz warunki sprzedaży. Dodatkowo może zawierać podpis odbiorcy oraz datę potwierdzenia odbioru.


Porada nr: 65  Pamiętaj, by być skupionym podczas liczenia gotówki.

Wiedz, że zawsze ktoś może Ci przeszkodzić w czasie liczenia kasy, więc pamiętaj, aby NIGDY nie spuszczać pieniędzy z oczu, nawet na chwilę.


Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. II)

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 378  Święto Rosołu z Kury.

W listopadzie każdy z nas czuje się trochę nostalgicznie. Zorganizuj więc w restauracji konkurs na najlepszy melancholijny esej. W dzień ogłoszenia zwycięzcy zaserwuj klientom gorący rosół z kury. Możesz podarować zwycięzcy konkursu podkoszulkę albo talon na darmowy posiłek w Twojej restauracji.


Porada nr: 45  Opraw w ramkę artykuł.

Za każdym razem gdy lokalna prasa napisze artykuł o Twojej restauracji wytnij go i opraw w ramkę. Następnie utwórz ścianę pochwał gdzieś na holu tak, aby klienci mogli ją widzieć, wchodząc do środka.





 
Poradniki  |  O serii  |  Eksperci  |  Porady  |  Zamówienia  |  O nas  |  Kontakt  |  Linki