MENU
PROMOCJE

PREMIUJEMY



KUP PORADNIK!
ZBIERAJ KODY,
ODBIERAJ NAGRODY!
POLECAMY
Sprzedawanie i kupowanie restauracji z zyskiem z serii Zarządzanie restauracją
 
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.

Porada .

Z poradnika dowiesz się jak:

  • wykorzystywać media do promocji swojego biznesu
  • wykorzystywać techniki taniej i skutecznej promocji i reklamy
  • budować i promować wizerunek firmy
  • zdobywać stałych klientów
  • skutecznie przyciągać uwagę
  • wykorzystywać święta i inne okoliczności do przyciągania klientów
  • wprowadzać promocje
  • planować działania promocyjne na cały rok



Porada z książki:
Infolinia: 0801 811 030 telefon stacjonarny (koszt jak za połączenie lokalne), 048 385 89 00 Telefon komórkowy (koszt wg. stawek operatorów)


Strona główna | Porady

Bezpłatnie do pobrania fragmenty czterech pierwszych poradników:
Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. I)

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 2  Pracuj nad zbudowaniem zaufania a nie nad wysokością rachunków. Lojalny przede wszystkim!

Nie myśl jedynie o zwiększaniu wysokości płaconych przez klientów rachunków, ponieważ mogą oni poczuć się przez ciebie naciągani. To prawda, że większy rachunek oznacza większą sprzedaż. Jednakże techniki sprzedaży zaprojektowane w celu zwiększenia wysokości rachunków mogą sprawić, że klienci będą czuli presję. Goście przede wszystkim! Zarabiasz na obsłudze ludzi, a nie sprzedaży jedzenia! Skupiając się jedynie na obrotach, stawiasz swoich klientów na drugim miejscu. Pomyśl, jeśli każdy, kto kiedykolwiek jadł w Twojej restauracji, byłby bardzo zadowolony i nie mógł się doczekać powrotu tutaj wraz ze swoimi przyjaciółmi, jaką wtedy osiągnąłbyś sprzedaż? Mimo że w Twoim lokalu jest miło, a serwowane posiłki są smaczne, jeśli goście będą czuli się naciskani, by zamówić drogie danie, nic nie osiągniesz przez to, że wystawiasz duży rachunek, gdyż klienci nie odwiedzą Cię po raz kolejny.


Porada nr: 50  Nagradzaj polecających klientów.

Za każdą kartkę polecającą, która zostanie zrealizowana, wyślij klientowi, który polecał nowego klienta voucher na darmowy deser lub napój, zniżkę itp. Gdy przyjdzie zrealizować voucher, otrzyma następną kartę polecającą oraz okazją na kolejną zniżkę. Możesz różnicować nagrody, by klienci się nie znudzili.


Większe zyski z deserów przystawek i drinków

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 89  Nie koncentruj się jedynie na powiększaniu rachunku klienta.

Zawsze skupiaj swoją uwagę na potrzebach swoich gości. Pomagając im w dokonywaniu właściwego wyboru sprawisz, że wytworzy się między wami więź, która z kolei przełoży się na wzrost dochodów.


Porada nr: 299  Maluj obrazy w umysłach.

Używaj wielu przymiotników. Stosowanie przymiotników zaostrzających apetyt jest podstawą przy sugerowaniu wyboru deseru. Przymiotniki takie jak pyszny, kremowy, bogaty lub kruchy doskonale sprawdzają się w opisach deserów dostępnych w karcie.


Sprzedaż i kontrola kosztów alkoholi z serii Zarządzanie restauracją

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 207  Butelka z miarką.

Jest to o wiele lepszy sposób niż nalewanie na oko czy ręczne porcjowanie. Dzięki tej metodzie uzyskamy bardzo dużą dokładność. Butelka zawieszona jest na wieszaku do butelek, co jest bardzo wygodne i poręczne - zawiesza się zazwyczaj te produkty, które najbardziej rotują.


Porada nr: 206  Ręczne porcjowanie.

Wymaga ono nalewania alkoholu do kieliszka z miarką lub do specjalnej miarki. Metoda jest bardzo popularna i daje dobre efekty finansowe.


Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. II)

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 91  Zachowaj konsekwencję.

Nie podawaj meksykańskiej tortilli w tym tygodniu w poniedziałek, a w następnym w czwartek. Bądź konsekwentny. Klienci oczekują solidności i stabilności.


Porada nr: 73  Napraw swoje błędy.

Czy Ci się to podoba, czy nie, błędy zdarzają się każdemu: źle przyjęte zamówienie, klient narzeka na zbyt długi czas oczekiwania na posiłek, niemiła atmosfera. Musisz coś z tym zrobić. Okaż dobra wolę. Podaruj klientowi zaproszenie na darmowy posiłek. Na pewno nie odmówi i przyjdzie. A kiedy już przyjdzie, niech zaopiekuje się nim najlepszy kelner.





 
Poradniki  |  O serii  |  Eksperci  |  Porady  |  Zamówienia  |  O nas  |  Kontakt  |  Linki