MENU
PROMOCJE

PREMIUJEMY



KUP PORADNIK!
ZBIERAJ KODY,
ODBIERAJ NAGRODY!
POLECAMY
Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. I)
 
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.

Porada .

Z poradnika dowiesz się jak:

  • wykorzystywać media do promocji swojego biznesu
  • wykorzystywać techniki taniej i skutecznej promocji i reklamy
  • budować i promować wizerunek firmy
  • zdobywać stałych klientów
  • skutecznie przyciągać uwagę
  • wykorzystywać święta i inne okoliczności do przyciągania klientów
  • wprowadzać promocje
  • planować działania promocyjne na cały rok



Porada z książki:
Infolinia: 0801 811 030 telefon stacjonarny (koszt jak za połączenie lokalne), 048 385 89 00 Telefon komórkowy (koszt wg. stawek operatorów)


Strona główna | Porady

Bezpłatnie do pobrania fragmenty czterech pierwszych poradników:
Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. I)

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 26  Podaruj klientom powrotny kupon.

Kiedy Twoja restauracja jest przepełniona a goście cały czas napływają, będziesz musiał spojrzeć prawdzie w oczy i odprawić część osób z kwitkiem. Nigdy jednak nie odprawiaj ich bez podania powodu, dla którego powinni przyjść ponownie. Pokaż im, że na prawdę Ci na nich zależy. Możesz podarować im bon na darmowy deser lub zaproponować zniżkę podczas ich następnej wizyty.


Porada nr: 147  Myśl o gościach jak o rodzinie lub bliskich znajomych.

Znasz ich sympatie i antypatie, kiedy przychodzą do Ciebie z wizytą. Wiesz, że Jan pali, a Zuzanna lubi tylko schłodzone piwo Coors Ligot z butelki. Kazimierz nie lubi grzybów czy zielonej papryki, a Marta zawsze prosi o sweter, gdyż jest jej zimno, nawet gdy tak naprawdę zimno nie jest. Biznes restauracyjny opiera się właśnie na tego typu gościnności.


Większe zyski z deserów przystawek i drinków

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 340  Rozrywka to sposób na przyciągnięcie rodzin.

Nie musisz zatrudniać dziesięcioosobowej kapeli. Klown robiący z baloników zabawne kształty zachwyci dzieci w Twojej restauracji. Wygospodaruj miejsce i zorganizuj przyjęcie z krojeniem ciasta, oferując w nagrodę specjalne napoje lub desery dla wszystkich uczestników. Tymczasem rodzice będą mogli się zrelaksować i zamówić więcej wina i przekąsek.


Porada nr: 111  Stwórz dodatkowe menu specjalnie dla dzieci.

Dzieci z pewnością zapamiętają miejsce, w którym jadły frytki w kształcie dinozaurów lub deser lodowy o nazwie Mroźny Bałwanek. Istnieją więc duże szanse, że będą prosić rodziców o ponowną wizytę w tym lokalu.


Sprzedaż i kontrola kosztów alkoholi z serii Zarządzanie restauracją

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 170  Nieustanne kontrolowanie zapasów jest przydatnym narzędziem.

Codzienne sprawdzanie ilości alkoholu oraz innych napojów jest prawdopodobnie najlepszym sposobem, aby wiedzieć o wszelkich brakach towarów. Pamiętaj więc, aby robić to codziennie.


Porada nr: 200  Poznaj grono swoich klientów.

Stwórz listę najczęściej zamawianych napojów przez klientów. Powinno na niej znaleźć się około 90% wszystkich zamawianych napojów. Taka lista powinna zapewnić szybką pomoc dla zapracowanych barmanów. Pamiętaj także, aby nie wpadła w ręce klientów, którzy mogliby pomyśleć, że nie znasz się na swoim fachu.


Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. II)

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 56  Zaoferuj specjalne drinki.

Drinki za pół ceny, podwójne, udekorowane parasolką poprawią nastrój i zapewnią uśmiech na twarzach Twoich klientów.


Porada nr: 13  Opublikuj relacje prasowe.

Pamiętaj, to nie jest reklama, więc treść ta musi być informacją, w której znajduje się godna opublikowania zachęta. Nie przechwalaj się, że jesteś najlepszy. Nie pisz chełpliwych tekstów, bo inaczej Twoja relacja prasowa wyląduje w koszu.





 
Poradniki  |  O serii  |  Eksperci  |  Porady  |  Zamówienia  |  O nas  |  Kontakt  |  Linki