MENU
PROMOCJE

PREMIUJEMY



KUP PORADNIK!
ZBIERAJ KODY,
ODBIERAJ NAGRODY!
POLECAMY
Projektowanie restauracji - wystrój i wyposażenie z serii Zarządzanie
 
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.

Porada .

Z poradnika dowiesz się jak:

  • wykorzystywać media do promocji swojego biznesu
  • wykorzystywać techniki taniej i skutecznej promocji i reklamy
  • budować i promować wizerunek firmy
  • zdobywać stałych klientów
  • skutecznie przyciągać uwagę
  • wykorzystywać święta i inne okoliczności do przyciągania klientów
  • wprowadzać promocje
  • planować działania promocyjne na cały rok



Porada z książki:
Infolinia: 0801 811 030 telefon stacjonarny (koszt jak za połączenie lokalne), 048 385 89 00 Telefon komórkowy (koszt wg. stawek operatorów)


Strona główna | Porady

Bezpłatnie do pobrania fragmenty czterech pierwszych poradników:
Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. I)

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 191  Organizuj konkursy na najlepszy pomysł klienta.

Chcesz uatrakcyjnić swoją restaurację: zmienić dekoracje, dodać nową pozycje do menu, stworzyć nowy firmowy trunek, ale nie masz żadnych pomysłów. Zorganizuj konkurs na najlepszy pomysł wśród swoich klientów. Poproś swoich gości, by wrzucali do Pudełka Propozycji kartki ze swoimi pomysłami uzupełnione nazwiskiem, adresem i numerem telefonu (wykorzystaj te informacje w rozwijaniu listy mailowej). Następnie, jeśli postanowisz wprowadzić w życie któryś z tych pomysłów - a powinieneś wykorzystać przynajmniej jeden lub dwa - możesz nagrodzić autora wygranego pomysłu darmowym posiłkiem albo jakąś inną nagrodą. Nie zapomnij rozpropagować informacji, że pomysł pochodzi od klienta; zyskasz dzięki temu dobrą notkę w prasie i wiernych klientów.


Porada nr: 54  Wprowadź firmowe przystawki.

Aby odnieść sukces musisz być wyjątkowy. Wprowadź jedną lub dwie przystawki, które będą wyróżniały się na tle tradycyjnych koreczków, skrzydełek czy kwiatów cebuli. Pomyśl o dopasowaniu przystawek do typu jedzenia oraz do charakteru Twojej restauracji. Nadaj im nazwy, które klienci bez problemu zapamiętają.


Większe zyski z deserów przystawek i drinków

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 104  Wygląd potrawy jest bardzo ważny.

Wygląd przygotowywanej potrawy ma w 90% wpływ na jej wybór. Upewnij się, że Twoje przystawki odpowiednio komponują się z potrawą, są przedstawione na zdjęciu w karcie dań lub zachwalone przez Twój personel.


Porada nr: 319  Przekąski dopełniają idealne danie dla dzieci.

Dzieci zwykle nie mają wielkiego apetytu, a zakres ich uwagi jest minimalny. Dlatego jeśli coś wygląda dobrze, to z pewnością tego spróbują. W tym momencie do gry wchodzą przystawki. Mały talerzyk zakąsek, przystrojony warzywami w nietypowych kształtach przykuje uwagę dzieci tak samo, jak wyjątkowe napoje i zabawne desery. Zapłatą za Twoje planowanie będzie duży ruch w części jadalnej, która zapełni się rodzinami z dziećmi od ściany do ściany. Nie lekceważ zatem wpływu dzieci na Twój biznes.


Sprzedaż i kontrola kosztów alkoholi z serii Zarządzanie restauracją

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 28  Opinia kierowników.

W wielkich przedsiębiorstwach, prognozy często skupiają się na zbiorowych opiniach kierowników poszczególnych działów, takich jak sprzedaż, kupno oraz księgowość. Wykorzystaj więc także taki sposób do ustalania prognoz, jeśli chcesz uzyskać szybkie i precyzyjne odpowiedzi.


Porada nr: 134  Zmień wielkość dostaw.

Kupuj napoje w większych ilościach. Może to znacząco obniżyć koszty, zwłaszcza jeśli chodzi o alkohole, których terminy ważności są długie.


Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. II)

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 359  Miesiąc Dzieci.

Czerwiec jest oficjalnym Miesiącem Dzieci, więc dlaczego by tak nie zaadaptować tego w Twojej restauracji? Raz na tydzień możesz zaprosić artystę z Twojego miasta, który mógłby zabawiać dzieci poprzez pantomimę, poezję, malowanie, opowiadanie bajek, oraz wiele innych zabaw.


Porada nr: 323  Narodowy Miesiąc Zupy.

W tym miesiącu serwuj zupy! Raz lub dwa razy na tydzień podawaj nietypowe zupy, których klienci nie mieli okazji nigdy wcześniej skosztować. Polegaj na ich opinii. Dowiedz się, które zupy chcieliby umieścić na stałe w karcie dań.





 
Poradniki  |  O serii  |  Eksperci  |  Porady  |  Zamówienia  |  O nas  |  Kontakt  |  Linki