MENU
PROMOCJE

PREMIUJEMY



KUP PORADNIK!
ZBIERAJ KODY,
ODBIERAJ NAGRODY!
POLECAMY
Projektowanie restauracji - wystrój i wyposażenie z serii Zarządzanie
 
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.

Porada .

Z poradnika dowiesz się jak:

  • wykorzystywać media do promocji swojego biznesu
  • wykorzystywać techniki taniej i skutecznej promocji i reklamy
  • budować i promować wizerunek firmy
  • zdobywać stałych klientów
  • skutecznie przyciągać uwagę
  • wykorzystywać święta i inne okoliczności do przyciągania klientów
  • wprowadzać promocje
  • planować działania promocyjne na cały rok



Porada z książki:
Infolinia: 0801 811 030 telefon stacjonarny (koszt jak za połączenie lokalne), 048 385 89 00 Telefon komórkowy (koszt wg. stawek operatorów)


Strona główna | Porady

Bezpłatnie do pobrania fragmenty czterech pierwszych poradników:
Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. I)

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 219  Zestawy rodzinnesą świetnym pomysłem na przyciągnięcie większej liczby osób.

Zestawy rodzinne są świetnym pomysłem na przyciągnięcie większej liczby osób. Obecnie wiele restauracji posiada w swoim menu takie własne pozycje. Na przykład Kentucky Fried Chicken oferuje 10 kawałków z kurczaka z różnymi przystawkami oraz ciasteczkami w niższej cenie. Celem takiego działania jest zapewnianie rodzinie wystarczającej ilości jedzenia w atrakcyjnej cenie. Podobny pomysł możesz zastosować w swojej restauracji, proponując przystawkę, dwa dania główne dla dorosłych, dwa posiłki dla dzieci, dwa desery ? a wszystko to w niższej cenie.


Porada nr: 18  Utrzymuj toaletę w należytym porządku.

Jedną z pierwszych oznak Twojego podejścia do klientów jest czystość toalet. Goście po wizycie w Twoim lokalu z pewnością wyrobią sobie na ten temat zdanie. Takie przybory jak mydło, ręczniki papierowe oraz chusteczki higieniczne powinny zawsze być na swoim miejscu, by klienci uniknęli problemów z zachowaniem higieny. Pamiętaj także o większej liczbie toalet dla kobiet. Kolejnym dobrym pomysłem może być umieszczenie potrzebnych przyborów do zmiany pieluch w toaletach dla obojga płci.


Większe zyski z deserów przystawek i drinków

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 345  Wyróżnij się.

Zdecyduj, które przystawki nadają Twojej restauracji unikalnego charakteru i pomyśl o sposobach ich promowania w oparciu o dostępny czas i pieniądze. Pamiętaj, że musisz myśleć perspektywicznie, by wyprzedzić konkurencję. Jeśli potrzebujesz pomocy w wyróżnieniu firmowych dań, odwiedź stronę www.restaurant.org lub www.gastrona.pl


Porada nr: 89  Nie koncentruj się jedynie na powiększaniu rachunku klienta.

Zawsze skupiaj swoją uwagę na potrzebach swoich gości. Pomagając im w dokonywaniu właściwego wyboru sprawisz, że wytworzy się między wami więź, która z kolei przełoży się na wzrost dochodów.


Sprzedaż i kontrola kosztów alkoholi z serii Zarządzanie restauracją

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 50  Duże opakowanie

Alkohole, które cieszą się dużym powodzeniem, powinny być zawsze sprzedawane w dużych butelkach, po to by uzyskać większy zysk z jednostki. Należy też korzystać z różnorakich promocji firm alkoholowych np. gdy przy zakupie sześciu butelek whisky siódma jest dodawana gratis. Zmniejszy to koszt zakupu, nie podniesiesz marży, a mimo to zwiększysz zysk!


Porada nr: 27  Oczekiwania gości

Rzadko wykorzystywany, ale bardzo wysoce efektywny czynnik pomocny w ustalaniu prognoz. Prowadź specjalną księgę, do której klienci będą mogli wpisywać swoje opinie na temat Twojego lokalu. Stwórz na stronie internetowej lokalu forum, gdzie goście będą mogli wypowiedzieć się na temat obsługi, wystroju lokalu i podawanych w nim koktajli. Jest to też korzyść marketingowa.


Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. II)

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 321  Miesiąc Świętowania Życia.

Styczeń jest miesiącem, w którym chcemy poprawić nasze dotychczasowe życie. Więc czemu nie świętować życia? Dowiedz się, kto jest najstarszym mieszkańcem Twojego miasta i zaproś go na przyjęcie.


Porada nr: 323  Narodowy Miesiąc Zupy.

W tym miesiącu serwuj zupy! Raz lub dwa razy na tydzień podawaj nietypowe zupy, których klienci nie mieli okazji nigdy wcześniej skosztować. Polegaj na ich opinii. Dowiedz się, które zupy chcieliby umieścić na stałe w karcie dań.





 
Poradniki  |  O serii  |  Eksperci  |  Porady  |  Zamówienia  |  O nas  |  Kontakt  |  Linki