MENU
PROMOCJE

PREMIUJEMY



KUP PORADNIK!
ZBIERAJ KODY,
ODBIERAJ NAGRODY!
POLECAMY
Optymalizacja kosztów potraw (Foodcosts)/seria Zarządzanie restauracją
 
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.

Porada .

Z poradnika dowiesz się jak:

  • wykorzystywać media do promocji swojego biznesu
  • wykorzystywać techniki taniej i skutecznej promocji i reklamy
  • budować i promować wizerunek firmy
  • zdobywać stałych klientów
  • skutecznie przyciągać uwagę
  • wykorzystywać święta i inne okoliczności do przyciągania klientów
  • wprowadzać promocje
  • planować działania promocyjne na cały rok



Porada z książki:
Infolinia: 0801 811 030 telefon stacjonarny (koszt jak za połączenie lokalne), 048 385 89 00 Telefon komórkowy (koszt wg. stawek operatorów)


Strona główna | Porady

Bezpłatnie do pobrania fragmenty czterech pierwszych poradników:
Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. I)

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 26  Podaruj klientom powrotny kupon.

Kiedy Twoja restauracja jest przepełniona a goście cały czas napływają, będziesz musiał spojrzeć prawdzie w oczy i odprawić część osób z kwitkiem. Nigdy jednak nie odprawiaj ich bez podania powodu, dla którego powinni przyjść ponownie. Pokaż im, że na prawdę Ci na nich zależy. Możesz podarować im bon na darmowy deser lub zaproponować zniżkę podczas ich następnej wizyty.


Porada nr: 186  Cowieczorne losowanie darmowego posiłku.

Wspaniałym sposobem na zapełnienie Twojej restauracji w poniedziałkowy czy wtorkowy wieczór jest wprowadzenie losowania darmowego posiłku. Sprawą najważniejszą nie jest reklamowanie konkursu. Pozwól, by marketing z ust do ust przeprowadzany przez Twoich klientów zrobił to za Ciebie. O konkretnej godzinie każdego wieczoru w wyznaczonym dniu (godzina powinna zostać nieujawniona i powinna zmieniać się co tydzień) wybieraj przypadkowy stolik, albo nawet miejsce. Zwycięzca otrzymuje tego wieczoru posiłek za darmo.


Większe zyski z deserów przystawek i drinków

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 139  Twoje przystawki, prezentowane podczas Happu Hour, nie muszą być obfite i dużo kosztować.

Pomyśl o tym , jak obniżyć koszty darmowych przystawek zachowując przy tym ich doskonała jakość. Połączenie skromnych i smacznych przystawek zwróci uwagę każdego. Świetna i niedroga przekąska może być zrobiona z francuskiego lub włoskiego bochenka chleba nafaszerowanego mięsem lub serem (pamiętaj, aby mieć także przystawki bezmięsne dla wegetarian lub osób, które lubią lekkie jedzenie). Pokrój pieczywo i podawaj je posypane przyprawami.


Porada nr: 90  Pamiętaj o uśmiechu, kiedy obsługujesz gości .

Uśmiech to gest, który może pomóc zwiększyć dochody oraz liczbę klientów. Jednak w naszym zapracowanym świecie często zapominamy uśmiechać się do naszych klientów, a tym samym tracimy szansę zachęcenia ich do ponownych odwiedzin. Uśmiech sprawi, że klienci poczują się w Twojej restauracji komfortowo. Co więcej, będą bardziej skłonni zamówić przekąskę wraz z napojem, lub deser po zjedzonym posiłku.


Sprzedaż i kontrola kosztów alkoholi z serii Zarządzanie restauracją

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 51  Przeprowadź rozeznanie.

Zbadaj swój potencjalny rynek zbytu, z którego będziesz czerpał korzyści. Zobacz również, jak wygląda sprzedaż u konkurencji, nawet jeśli oznaczałoby to wizytę w każdym sklepie monopolowym w Twojej okolicy. Zorientujesz się wtedy, jakie kwoty klienci są w stanie przeznaczyć na poszczególne rodzaje trunków.


Porada nr: 4  Wykorzystaj swój plan budżetowy, aby ustalić pewne standardy.

Niezmienna jakość jest jednym z najpewniejszych sposobów na zwiększenie dochodów. Nie oszczędzaj więc na jakości świadczonych usług tylko po to, aby osiągnąć pewne założenia finansowe.


Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. II)

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 378  Święto Rosołu z Kury.

W listopadzie każdy z nas czuje się trochę nostalgicznie. Zorganizuj więc w restauracji konkurs na najlepszy melancholijny esej. W dzień ogłoszenia zwycięzcy zaserwuj klientom gorący rosół z kury. Możesz podarować zwycięzcy konkursu podkoszulkę albo talon na darmowy posiłek w Twojej restauracji.


Porada nr: 34  Przeprowadź badania naukowe.

Idź do biblioteki i przejrzyj w archiwach artykuły prasowe napisane przez tego redaktora w ciągu kilku ostatnich lat. Dowiesz się z nich, jakie specyficzne informacje umieścił w tych artykułach - Upewnij się, gdy przyjdzie on do Ciebie z wizytą, że Twój personel będzie bardzo uważał na detale, na które dziennikarz zwrócił szczególną uwagę.





 
Poradniki  |  O serii  |  Eksperci  |  Porady  |  Zamówienia  |  O nas  |  Kontakt  |  Linki