MENU
PROMOCJE

PREMIUJEMY



KUP PORADNIK!
ZBIERAJ KODY,
ODBIERAJ NAGRODY!
POLECAMY
Jak zwiększać zyski dzięki doskonałej obsłudze kelnerskiej z serii Zarządzanie restauracją
 
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.

Porada .

Z poradnika dowiesz się jak:

  • wykorzystywać media do promocji swojego biznesu
  • wykorzystywać techniki taniej i skutecznej promocji i reklamy
  • budować i promować wizerunek firmy
  • zdobywać stałych klientów
  • skutecznie przyciągać uwagę
  • wykorzystywać święta i inne okoliczności do przyciągania klientów
  • wprowadzać promocje
  • planować działania promocyjne na cały rok



Porada z książki:
Infolinia: 0801 811 030 telefon stacjonarny (koszt jak za połączenie lokalne), 048 385 89 00 Telefon komórkowy (koszt wg. stawek operatorów)


Strona główna | Porady

Bezpłatnie do pobrania fragmenty czterech pierwszych poradników:
Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. I)

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 7  Nie zmieniaj tego, co dobrze funkcjonuje.

Może właśnie przeprowadzasz promocję, która zwiększa sprzedaż posiłków spożywanych w trakcie lunchu. Czy powinieneś z niej zrezygnować tylko dlatego, że znalazłeś kolejny genialny pomysł w tym poradniku? Absolutnie nie! Jeśli stosujesz coś, co się sprawdza, nie zaprzestawaj tego. Możesz spróbować ulepszyć swój pomysł lub dodać jakieś nowe elementy do swoich obecnych działań, ale nigdy nie rezygnuj z pomysłów, które przyniosły Ci sukces. To byłoby jak usunięcie z Twojego menu potraw, które się najlepiej sprzedają.


Porada nr: 167  Akceptuj rezerwacje.

Niektóre restauracje mają surową politykę obsługi, którą można by zdefiniować: kto pierwszy przychodzi, ten jest pierwszy obsługiwany, i odmawiają przyjmowania rezerwacji. Jeśli nie chcesz, by Twoja jadalnia zapełniona była wyłącznie zarezerwowanymi stolikami, rozważ możliwość przeznaczenia pewnej części lokalu na ten cel, np. na lunch dla osób, które chcą dokonać wcześniejszej rezerwacji, szczególnie w okresie wzmożonego ruchu. Możesz respektować jedynie rezerwacje ze specjalnych okazji, albo od stałych klientów, jednak tak czy inaczej, powinieneś rozważyć przyjmowanie przynajmniej niektórych rezerwacji.


Większe zyski z deserów przystawek i drinków

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 4  Pobudzaj apetyt dodatkami do potraw.

Używaj sugestywnych przymiotników w opisie przystawek. Na przykład: Nasza cola jest podawana w zmrożonych szklankach pokrytych szronem. Umieść na stołach kolorowe zdjęcia deserów. To sprawdzone metody, by dodatki z Twojego menu zostały zauważone. Specjalne ramki do zdjęć wykonane z różnych materiałów, od akrylowych po skórzane, możesz zamówić na stronie www.armsco.com.


Porada nr: 340  Rozrywka to sposób na przyciągnięcie rodzin.

Nie musisz zatrudniać dziesięcioosobowej kapeli. Klown robiący z baloników zabawne kształty zachwyci dzieci w Twojej restauracji. Wygospodaruj miejsce i zorganizuj przyjęcie z krojeniem ciasta, oferując w nagrodę specjalne napoje lub desery dla wszystkich uczestników. Tymczasem rodzice będą mogli się zrelaksować i zamówić więcej wina i przekąsek.


Sprzedaż i kontrola kosztów alkoholi z serii Zarządzanie restauracją

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 181  Zabezpieczenie towarów znajdujących się za barem.

Bar jest miejscem wysokiego ryzyka. Ogranicz więc ilość przetrzymywanych tam alkoholi do niezbędnego minimum.


Porada nr: 20  Podstawowe informacje.

Aby zaplanować dany typ budżetu, będziesz potrzebował następujących informacji:

  • Danych liczbowych z poprzedniego okresu
  • Założeń na następny okres
  • Określonych celów
  • Prostych procedur kontrolnych

  • Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. II)

    zobacz szczególy    zamów subskrypcję

    Porada nr: 258  Możliwość wyboru porcji posiłku.

    Nie każdy gość restauracji chce dostać pełne danie ze wszystkimi składnikami na talerzu. Wiele gości preferuje mniejsze porcje mięsa, więc zaoferuj im taką możliwość, oczywiście po niższej cenie.


    Porada nr: 45  Opraw w ramkę artykuł.

    Za każdym razem gdy lokalna prasa napisze artykuł o Twojej restauracji wytnij go i opraw w ramkę. Następnie utwórz ścianę pochwał gdzieś na holu tak, aby klienci mogli ją widzieć, wchodząc do środka.





     
    Poradniki  |  O serii  |  Eksperci  |  Porady  |  Zamówienia  |  O nas  |  Kontakt  |  Linki