|
MENU
|
 |
PROMOCJE
|

|
PREMIUJEMY
|
 |
POLECAMY
|
 |
|
|
|
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.
Porada .
Z poradnika dowiesz się jak:
- wykorzystywać media do promocji swojego biznesu
- wykorzystywać techniki taniej i skutecznej promocji i reklamy
- budować i promować wizerunek firmy
- zdobywać stałych klientów
- skutecznie przyciągać uwagę
- wykorzystywać święta i inne okoliczności do przyciągania klientów
- wprowadzać promocje
- planować działania promocyjne na cały rok
Porada z książki:
|
|
|

|
|
Strona główna | Porady
Bezpłatnie do pobrania fragmenty czterech pierwszych poradników: | Porada nr: 186 Cowieczorne losowanie darmowego posiłku. Wspaniałym sposobem na
zapełnienie Twojej restauracji w poniedziałkowy czy wtorkowy wieczór jest wprowadzenie
losowania darmowego posiłku. Sprawą najważniejszą nie jest reklamowanie konkursu. Pozwól, by
marketing z ust do ust przeprowadzany przez Twoich klientów zrobił to za Ciebie. O konkretnej
godzinie każdego wieczoru w wyznaczonym dniu (godzina powinna zostać nieujawniona i powinna
zmieniać się co tydzień) wybieraj przypadkowy stolik, albo nawet miejsce. Zwycięzca otrzymuje
tego wieczoru posiłek za darmo. |
Porada nr: 168 Popieraj obsługę na życzenie (call party). Obsługa na życzenie to sytuacja, w której klient wyraźnie prosi, by obsługiwał go konkretny kelner. Kiedy klient zgłosi taką prośbę, to najwyraźniej oznacza, że jego ostatnie doświadczenie było wyjątkowe. Zachęć swoich kelnerów, by informowali klientów, że podczas następnej wizyty mogą prosić ich o osobistą obsługę. Możesz nawet zaopatrzyć kelneró w specjalne wizytówki. |
|
Porada nr: 294 Spraw, by goście poczuli, że zasługują na deser. Desery to smakołyki i
wielu ludzi traktuje siebie z pobłażliwością, jeżeli czuje, że zasługuje na deser. Słowa Są
Pani/Pana urodziny, Jest piątek, Gratuluję awansu lub po prostu Miała Pani/Miał Pan
ciężki tydzień mogą skłonić gości do zakupu deserów. Naucz obsługę obserwować gości,
dowiadywać się, czy goście świętują, czy narzekają na trudny tydzień... Pomaga to w
oferowaniu deserów. |
Porada nr: 90 Pamiętaj o uśmiechu, kiedy obsługujesz gości . Uśmiech to gest, który może
pomóc zwiększyć dochody oraz liczbę klientów. Jednak w naszym zapracowanym świecie często zapominamy uśmiechać się do naszych klientów, a tym samym tracimy szansę
zachęcenia ich do ponownych odwiedzin. Uśmiech sprawi, że klienci poczują się w Twojej restauracji komfortowo. Co więcej, będą bardziej skłonni zamówić przekąskę wraz z napojem, lub deser po zjedzonym posiłku. |
|
Porada nr: 112 Potwierdzenie odbioru. Pomimo, że jest to bardzo ważny dokument w procesie kupna, zawiera on tylko podstawowe informacje: ilość zamawianego towaru oraz
warunki sprzedaży. Dodatkowo może zawierać podpis odbiorcy oraz datę
potwierdzenia odbioru. |
Porada nr: 69 Kontroluj zapasy gotówki. Rób to codziennie. Licz gotówkę, która znajduje się w kasie na początku zmiany oraz tę która jest przeznaczona na jej uzupełnianie. Taką operację przeprowadzaj zaraz po skończeniu liczenia dziennego utargu. Pozwoli Ci to na zachowanie porządku w Twoich finansach. |
|
Porada nr: 34 Przeprowadź badania naukowe. Idź do biblioteki i przejrzyj w archiwach artykuły prasowe napisane przez tego redaktora w ciągu kilku ostatnich lat. Dowiesz się z nich, jakie specyficzne informacje umieścił w tych artykułach - Upewnij się, gdy przyjdzie on do Ciebie z wizytą, że Twój personel będzie bardzo uważał na detale, na które dziennikarz zwrócił szczególną uwagę. |
Porada nr: 359 Miesiąc Dzieci. Czerwiec jest oficjalnym Miesiącem Dzieci, więc dlaczego by tak nie zaadaptować tego w Twojej restauracji? Raz na tydzień możesz zaprosić artystę z Twojego miasta, który mógłby zabawiać dzieci poprzez pantomimę, poezję, malowanie, opowiadanie bajek, oraz wiele innych zabaw. |
|
|
|

|
|
|