|
MENU
|
|
PROMOCJE
|
|
PREMIUJEMY
|
|
POLECAMY
|
|
|
|
|
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.
Porada .
Z poradnika dowiesz się jak:
- wykorzystywać media do promocji swojego biznesu
- wykorzystywać techniki taniej i skutecznej promocji i reklamy
- budować i promować wizerunek firmy
- zdobywać stałych klientów
- skutecznie przyciągać uwagę
- wykorzystywać święta i inne okoliczności do przyciągania klientów
- wprowadzać promocje
- planować działania promocyjne na cały rok
Porada z książki:
|
|
|
|
|
Strona główna | Porady
Bezpłatnie do pobrania fragmenty czterech pierwszych poradników: | Porada nr: 2 Pracuj nad zbudowaniem zaufania a nie nad wysokością rachunków. Lojalny przede wszystkim! Nie myśl jedynie o zwiększaniu wysokości płaconych przez klientów
rachunków, ponieważ mogą oni poczuć się przez ciebie naciągani. To prawda, że większy
rachunek oznacza większą sprzedaż. Jednakże techniki sprzedaży zaprojektowane w celu
zwiększenia wysokości rachunków mogą sprawić, że klienci będą czuli presję. Goście przede
wszystkim! Zarabiasz na obsłudze ludzi, a nie sprzedaży jedzenia! Skupiając się jedynie na
obrotach, stawiasz swoich klientów na drugim miejscu. Pomyśl, jeśli każdy, kto kiedykolwiek
jadł w Twojej restauracji, byłby bardzo zadowolony i nie mógł się doczekać powrotu tutaj wraz ze
swoimi przyjaciółmi, jaką wtedy osiągnąłbyś sprzedaż? Mimo że w Twoim lokalu jest miło, a serwowane posiłki są smaczne, jeśli goście będą czuli się naciskani, by zamówić drogie danie, nic nie osiągniesz przez to, że wystawiasz duży rachunek, gdyż klienci nie odwiedzą Cię po raz kolejny. |
Porada nr: 239 Pamiętaj o głównej zasadzie. Jeśli planujesz reklamę w jakiejkolwiek formie, nie
zapomnij o podstawowej zasadzie: Twoi klienci przyjadą do Ciebie z odległości nie większej niż 5
kilometrów. Ustawianie billboardów w odległość 15 kilometrów od Twojej restauracji nie będzie
więc efektywne. Rozłóż mapę miasta i zaznacz obszar na jaki najbardziej chcesz oddziaływać. Cała
Twoja sprzedaż, kampania reklamowa oraz inne działania powinny być skupione na tym obszarze. |
|
Porada nr: 104 Wygląd potrawy jest bardzo ważny. Wygląd przygotowywanej potrawy
ma w 90% wpływ na jej wybór. Upewnij się, że Twoje
przystawki odpowiednio komponują się z potrawą, są przedstawione na zdjęciu w karcie dań
lub zachwalone przez Twój personel. |
Porada nr: 272 Wspaniały deser wywrze na klientach długotrwałe wrażenie. Jest to
bardziej niż prawdopodobne, że Twoi klienci zapamiętają ostatni posiłek, jaki skonsumowali
w Twoim lokalu. Dlatego znaczenia deserów w karcie dań nie można sprowadzać do
minimum. Nie możesz oczekiwać, że klient będzie chciał wrócić po kulinarne doświadczenia,
jeśli podasz mu jedynie odgrzane ciastko z bitą śmietaną. Pomyśl o deserach jako sposobie na
wywarcie długotrwałego wrażenia na klientach oraz na zwiększenie zysków. |
|
Porada nr: 69 Kontroluj zapasy gotówki. Rób to codziennie. Licz gotówkę, która znajduje się w kasie na początku zmiany oraz tę która jest przeznaczona na jej uzupełnianie. Taką operację przeprowadzaj zaraz po skończeniu liczenia dziennego utargu. Pozwoli Ci to na zachowanie porządku w Twoich finansach. |
Porada nr: 181 Zabezpieczenie towarów znajdujących się za barem. Bar jest miejscem wysokiego ryzyka. Ogranicz więc ilość przetrzymywanych tam alkoholi do niezbędnego minimum. |
|
Porada nr: 359 Miesiąc Dzieci. Czerwiec jest oficjalnym Miesiącem Dzieci, więc dlaczego by tak nie zaadaptować tego w Twojej restauracji? Raz na tydzień możesz zaprosić artystę z Twojego miasta, który mógłby zabawiać dzieci poprzez pantomimę, poezję, malowanie, opowiadanie bajek, oraz wiele innych zabaw. |
Porada nr: 23 Zorganizuj kampanię z książkami. Każdy klient, który przyniesie nową książkę dla dzieci otrzyma darmowy deser. Zebrany zbiór książek ofiaruj lokalnej bibliotece lub domowi dziecka. |
|
|
|
|
|
|