|
MENU
|
|
PROMOCJE
|
|
PREMIUJEMY
|
|
POLECAMY
|
|
|
|
|
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.
Porada .
Z poradnika dowiesz się jak:
- wykorzystywać media do promocji swojego biznesu
- wykorzystywać techniki taniej i skutecznej promocji i reklamy
- budować i promować wizerunek firmy
- zdobywać stałych klientów
- skutecznie przyciągać uwagę
- wykorzystywać święta i inne okoliczności do przyciągania klientów
- wprowadzać promocje
- planować działania promocyjne na cały rok
Porada z książki:
|
|
|
|
|
Strona główna | Porady
Bezpłatnie do pobrania fragmenty czterech pierwszych poradników: | Porada nr: 191 Organizuj konkursy na najlepszy pomysł klienta. Chcesz uatrakcyjnić swoją restaurację: zmienić dekoracje, dodać nową pozycje do menu, stworzyć nowy firmowy trunek, ale nie masz żadnych pomysłów. Zorganizuj konkurs na najlepszy pomysł wśród swoich klientów. Poproś swoich gości, by wrzucali do Pudełka Propozycji kartki ze swoimi pomysłami uzupełnione nazwiskiem, adresem i numerem telefonu (wykorzystaj te informacje w rozwijaniu listy mailowej). Następnie, jeśli postanowisz wprowadzić w życie któryś z tych
pomysłów - a powinieneś wykorzystać przynajmniej jeden lub dwa - możesz nagrodzić autora
wygranego pomysłu darmowym posiłkiem albo jakąś inną nagrodą. Nie zapomnij rozpropagować informacji, że pomysł pochodzi od klienta; zyskasz dzięki temu dobrą notkę w prasie i wiernych klientów. |
Porada nr: 54 Wprowadź firmowe przystawki. Aby odnieść sukces musisz być wyjątkowy.
Wprowadź jedną lub dwie przystawki, które będą wyróżniały się na tle tradycyjnych koreczków,
skrzydełek czy kwiatów cebuli. Pomyśl o dopasowaniu przystawek do typu jedzenia oraz do
charakteru Twojej restauracji. Nadaj im nazwy, które klienci bez problemu zapamiętają. |
|
Porada nr: 104 Wygląd potrawy jest bardzo ważny. Wygląd przygotowywanej potrawy
ma w 90% wpływ na jej wybór. Upewnij się, że Twoje
przystawki odpowiednio komponują się z potrawą, są przedstawione na zdjęciu w karcie dań
lub zachwalone przez Twój personel. |
Porada nr: 319 Przekąski dopełniają idealne danie dla dzieci. Dzieci zwykle nie mają
wielkiego apetytu, a zakres ich uwagi jest minimalny. Dlatego jeśli coś wygląda dobrze, to z
pewnością tego spróbują. W tym momencie do gry wchodzą przystawki. Mały talerzyk
zakąsek, przystrojony warzywami w nietypowych kształtach przykuje uwagę dzieci tak samo,
jak wyjątkowe napoje i zabawne desery. Zapłatą za Twoje planowanie będzie duży ruch w
części jadalnej, która zapełni się rodzinami z dziećmi od ściany do ściany. Nie lekceważ
zatem wpływu dzieci na Twój biznes. |
|
Porada nr: 28 Opinia kierowników. W wielkich przedsiębiorstwach, prognozy często skupiają się
na zbiorowych opiniach kierowników poszczególnych działów, takich jak
sprzedaż, kupno oraz księgowość. Wykorzystaj więc także taki sposób do ustalania prognoz, jeśli chcesz uzyskać szybkie i precyzyjne odpowiedzi. |
Porada nr: 134 Zmień wielkość dostaw. Kupuj napoje w większych ilościach. Może to znacząco obniżyć koszty, zwłaszcza jeśli chodzi o alkohole, których terminy ważności są długie. |
|
Porada nr: 359 Miesiąc Dzieci. Czerwiec jest oficjalnym Miesiącem Dzieci, więc dlaczego by tak nie zaadaptować tego w Twojej restauracji? Raz na tydzień możesz zaprosić artystę z Twojego miasta, który mógłby zabawiać dzieci poprzez pantomimę, poezję, malowanie, opowiadanie bajek, oraz wiele innych zabaw. |
Porada nr: 323 Narodowy Miesiąc Zupy. W tym miesiącu serwuj zupy! Raz lub dwa razy na tydzień podawaj nietypowe zupy, których klienci nie mieli okazji nigdy wcześniej skosztować. Polegaj na ich opinii. Dowiedz się, które zupy chcieliby umieścić na stałe w karcie dań. |
|
|
|
|
|
|