MENU
PROMOCJE

PREMIUJEMY



KUP PORADNIK!
ZBIERAJ KODY,
ODBIERAJ NAGRODY!
POLECAMY
Zyskowny catering z serii Zarządzanie restauracją
 
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.

Porada .

Z poradnika dowiesz się jak:

  • wykorzystywać media do promocji swojego biznesu
  • wykorzystywać techniki taniej i skutecznej promocji i reklamy
  • budować i promować wizerunek firmy
  • zdobywać stałych klientów
  • skutecznie przyciągać uwagę
  • wykorzystywać święta i inne okoliczności do przyciągania klientów
  • wprowadzać promocje
  • planować działania promocyjne na cały rok



Porada z książki:
Infolinia: 0801 811 030 telefon stacjonarny (koszt jak za połączenie lokalne), 048 385 89 00 Telefon komórkowy (koszt wg. stawek operatorów)


Strona główna | Porady

Bezpłatnie do pobrania fragmenty czterech pierwszych poradników:
Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. I)

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 78  Nie umieszczaj w menu zdań przeczących.

Byłeś kiedykolwiek w restauracji, której menu mówi Nie akceptujemy czeków lub Zachowujemy prawo do odmowy obsługi kogokolwiek? Negatywne komentarze lub nieprzychylne dla klientów zasady robią na nich niekorzystne wrażenie. Zamiast tego niech menu dostarcza informacji na temat akceptowanych form płatności: gotówka, karty kredytowe itd. Informuj klientów nie używając przeczeń.


Porada nr: 239  Pamiętaj o głównej zasadzie.

Jeśli planujesz reklamę w jakiejkolwiek formie, nie zapomnij o podstawowej zasadzie: Twoi klienci przyjadą do Ciebie z odległości nie większej niż 5 kilometrów. Ustawianie billboardów w odległość 15 kilometrów od Twojej restauracji nie będzie więc efektywne. Rozłóż mapę miasta i zaznacz obszar na jaki najbardziej chcesz oddziaływać. Cała Twoja sprzedaż, kampania reklamowa oraz inne działania powinny być skupione na tym obszarze.


Większe zyski z deserów przystawek i drinków

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 139  Twoje przystawki, prezentowane podczas Happu Hour, nie muszą być obfite i dużo kosztować.

Pomyśl o tym , jak obniżyć koszty darmowych przystawek zachowując przy tym ich doskonała jakość. Połączenie skromnych i smacznych przystawek zwróci uwagę każdego. Świetna i niedroga przekąska może być zrobiona z francuskiego lub włoskiego bochenka chleba nafaszerowanego mięsem lub serem (pamiętaj, aby mieć także przystawki bezmięsne dla wegetarian lub osób, które lubią lekkie jedzenie). Pokrój pieczywo i podawaj je posypane przyprawami.


Porada nr: 4  Pobudzaj apetyt dodatkami do potraw.

Używaj sugestywnych przymiotników w opisie przystawek. Na przykład: Nasza cola jest podawana w zmrożonych szklankach pokrytych szronem. Umieść na stołach kolorowe zdjęcia deserów. To sprawdzone metody, by dodatki z Twojego menu zostały zauważone. Specjalne ramki do zdjęć wykonane z różnych materiałów, od akrylowych po skórzane, możesz zamówić na stronie www.armsco.com.


Sprzedaż i kontrola kosztów alkoholi z serii Zarządzanie restauracją

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 23  Czas.

W większości podejmowanych decyzji czas odgrywa najważniejszą rolę. Pamiętaj więc, aby efektywnie wykorzystywać czas przeznaczony na tworzenie prognoz. Skup się na uzyskiwaniu widocznych efektów, jak np. cięcia wydatków na zakup towarów, opłacanie personelu czy inne działania.


Porada nr: 112  Potwierdzenie odbioru.

Pomimo, że jest to bardzo ważny dokument w procesie kupna, zawiera on tylko podstawowe informacje: ilość zamawianego towaru oraz warunki sprzedaży. Dodatkowo może zawierać podpis odbiorcy oraz datę potwierdzenia odbioru.


Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. II)

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 218  Gra w zgadywanie.

Możesz kupić albo najlepiej poprosić dyrektora organizacyjnego o podarowanie kilku koszulek piłkarskich, piłki lub plakatu z podpisami zawodników. Następnie zorganizuj konkurs, w którym klienci będą zgadywać wynik meczu. Ten, kto wygra, zgarnia wszystkie upominki.


Porada nr: 73  Napraw swoje błędy.

Czy Ci się to podoba, czy nie, błędy zdarzają się każdemu: źle przyjęte zamówienie, klient narzeka na zbyt długi czas oczekiwania na posiłek, niemiła atmosfera. Musisz coś z tym zrobić. Okaż dobra wolę. Podaruj klientowi zaproszenie na darmowy posiłek. Na pewno nie odmówi i przyjdzie. A kiedy już przyjdzie, niech zaopiekuje się nim najlepszy kelner.





 
Poradniki  |  O serii  |  Eksperci  |  Porady  |  Zamówienia  |  O nas  |  Kontakt  |  Linki