|
MENU
|
 |
PROMOCJE
|

|
PREMIUJEMY
|
 |
POLECAMY
|
 |
|
|
|
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.
Porada .
Z poradnika dowiesz się jak:
- wykorzystywać media do promocji swojego biznesu
- wykorzystywać techniki taniej i skutecznej promocji i reklamy
- budować i promować wizerunek firmy
- zdobywać stałych klientów
- skutecznie przyciągać uwagę
- wykorzystywać święta i inne okoliczności do przyciągania klientów
- wprowadzać promocje
- planować działania promocyjne na cały rok
Porada z książki:
|
|
|

|
|
Strona główna | Porady
Bezpłatnie do pobrania fragmenty czterech pierwszych poradników: | Porada nr: 59 Stwórz wymyślne przystawki. Większość restauracji skupia się na
przygotowywaniu wyśmienitych dań głównych. Bądźmy jednak szczerzy: jak wiele można zrobić z
żeberek? Przy tworzeniu przystawek można wykorzystać więcej talentu. Zaproponuj na przykład
jako przystawkę tłuczone ziemniaki przyprawione czosnkiem. Możesz nie być w stanie poprawić
smaku soczystego steku, lecz z pewnością możesz go podkreślić nietypową i smaczną przystawką. |
Porada nr: 271 Stwórz własną markę w branży. Twoja unikalna pozycja na rynku mówi klientowi o tym, co oferujesz, a czego nie ma Twoja konkurencja. Czy sprzedajesz wyjątkowe potrawy? Czy wystrój Twojego wnętrza jest unikalny? Są to rzeczy, które decydują o Twojej pozycji w branży. Bez względu na wszystko, Twoja restauracja i tak musi się czymś różnić od innych. Pamiętaj, że restauracja, która się nie wyróżnia,
nie zagrzeje długo miejsca na rynku. |
|
Porada nr: 228 Używaj jak najczęściej żywności ze swojego regionu. Każdy region ma
swoje własne upodobania jeśli chodzi o żywność, a ludzie często potrafią być bardzo
przywiązani do sposobu przygotowywania potraw. Na przykład, w
północno - wschodniej części Stanów Zjednoczonych, bardzo popularne są potrawy pochodzące z morza, takie jak zupa z homarów lub z owoców morza. Podobnie jest z przystawkami. Korzystaj więc z dobrodziejstw, jakie oferuje Ci dany region. W północno - wschodniej
części Stanów Zjednoczonych występują duże ilości kukurydzy, jabłek, żurawiny oraz warzyw, takich jak rzepa, ziemniaki oraz buraki. Pamiętaj, by planując swoje menu, wziąć pod uwagę zasoby, jakich może dostarczyć Ci Twój region. |
Porada nr: 343 Przypominaj gościom o rodzinnych okazjach, które chcieliby zapamiętać. Zaproponuj zniżki rodzinom, które korzystają z Twojej usługi indywidualnego
przypominania. Nie muszą to być urodziny ani rocznica. Może to być każde ważne
wydarzenie, które zgromadzi całą rodzinę. |
|
Porada nr: 52 Współzawodnictwo. Trzeźwe spojrzenie na sytuację rynkową jest bardzo ważne.
Nie wahaj się konkurować z innymi lokalami i wygrać tego pojedynku (w branży
alkoholowej jest to tak zwana walka na kieliszki). Stanie w cieniu innych
z pewnością Ci nie pomoże. Podejmuj szybkie decyzje, określ sobie cele i zgodnie z nimi ustalaj własne ceny. Sukces odnosisz, gdy widzisz, że konkurencja przychodzi podpatrywać Twoje pomysły, kartę drinków i cennik. Jest to powód do satysfakcji, jednak nie wpadaj w samozachwyt, to dobry moment do kolejnych innowacji - bądź zawsze o krok przed konkurencją! |
Porada nr: 47 Straty i ubytki. Kiedy obliczasz cenę za miarkę danej butelki napoju, pamiętaj aby
na wypadek ewentualnych strat lub ubytków napojów, z góry odliczyć jedną
miarkę, zanim przystąpisz do dzielenia. Chociaż spowoduje to wzrost ceny za
jednostkę, da Ci jednak bardziej realny punkt odniesienia. To samo dotyczy
inwentur piwa w KEG-ach (beczkach) odliczyć należy 2-3% pojemności KEG-a na
tzw. ubytki wymiany. |
|
Porada nr: 55 Promocje powinny być oferowane na stałych zasadach. Wszyscy, nawet klienci, myślą w kategoriach Co dla mnie ostatnio zrobiłeś? Musisz zatem pamiętać, że jedna reklama niewiele zmieni, dwie - też nie zdołają. Aby przodować
w branży, musisz się promować tak często, jak to tylko możliwe - będąc za każdym razem lepszym niż poprzednio! |
Porada nr: 181 Zaoferuj jedzenie po niższych cenach. Często zdarza się, że pod koniec dnia zostało Ci jeszcze dużo jedzenia. Czemu by go nie sprzedać po niższej cenie przed zamknięciem restauracji? Na przykład godzinę przed planowanym zamknięciem? Zaproponuj klientom posiłek za połowę ceny po 2200. |
|
|
|

|
|
|