MENU
PROMOCJE

PREMIUJEMY



KUP PORADNIK!
ZBIERAJ KODY,
ODBIERAJ NAGRODY!
POLECAMY
Zyskowny catering z serii Zarządzanie restauracją
 
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.

Porada .

Z poradnika dowiesz się jak:

  • wykorzystywać media do promocji swojego biznesu
  • wykorzystywać techniki taniej i skutecznej promocji i reklamy
  • budować i promować wizerunek firmy
  • zdobywać stałych klientów
  • skutecznie przyciągać uwagę
  • wykorzystywać święta i inne okoliczności do przyciągania klientów
  • wprowadzać promocje
  • planować działania promocyjne na cały rok



Porada z książki:
Infolinia: 0801 811 030 telefon stacjonarny (koszt jak za połączenie lokalne), 048 385 89 00 Telefon komórkowy (koszt wg. stawek operatorów)


Strona główna | Porady

Bezpłatnie do pobrania fragmenty czterech pierwszych poradników:
Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. I)

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 139  Pytaj - Jaki deser sobie Państwo życzą?

Tak jak w przypadku przystawek, nie chcesz, by personel dopuścił do sytuacji, w której goście mówią nie. Wielu kelnerów pyta: Czy życzy sobie Pani/Pan deser?, a powinni zadać takie pytanie: Jaki deser Pani/Pan sobie życzy?


Porada nr: 186  Cowieczorne losowanie darmowego posiłku.

Wspaniałym sposobem na zapełnienie Twojej restauracji w poniedziałkowy czy wtorkowy wieczór jest wprowadzenie losowania darmowego posiłku. Sprawą najważniejszą nie jest reklamowanie konkursu. Pozwól, by marketing z ust do ust przeprowadzany przez Twoich klientów zrobił to za Ciebie. O konkretnej godzinie każdego wieczoru w wyznaczonym dniu (godzina powinna zostać nieujawniona i powinna zmieniać się co tydzień) wybieraj przypadkowy stolik, albo nawet miejsce. Zwycięzca otrzymuje tego wieczoru posiłek za darmo.


Większe zyski z deserów przystawek i drinków

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 155  Oferuj darmowe dodatki do napojów.

Jest to szczególnie efektywny sposób w odniesieniu do większej grupy osób, które są w dobrym nastroju i są skłonne zabawić u Ciebie dłużej. Pamiętaj, by wtedy szybko zaproponować jakieś dodatki, na przykład: butelkę wina zamiast pojedynczych kieliszków, lub cały dzban piwa zamiast pojedynczych szklanek. Takie działanie może nie tylko zwiększyć obrót ale również uświadomić klientom, że podchodzisz do nich z pełnym szacunkiem.


Porada nr: 13  Wykorzystaj przystawki, by dostarczyć gościom niezapomnianych wrażeń.

Poproś kelnera, by zapytał, czy goście świętują jakieś wyjatkowe wydarzenie lub czy jest to może ich pierwsza wizyta w Twoim lokalu. Niech zaproponowana darmowa przystawka, napój lub deser podkreśli tę szczególną chwilę! Zobaczysz, że tak potraktowani goście z pewnością przyjdą ponownie!


Sprzedaż i kontrola kosztów alkoholi z serii Zarządzanie restauracją

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 200  Poznaj grono swoich klientów.

Stwórz listę najczęściej zamawianych napojów przez klientów. Powinno na niej znaleźć się około 90% wszystkich zamawianych napojów. Taka lista powinna zapewnić szybką pomoc dla zapracowanych barmanów. Pamiętaj także, aby nie wpadła w ręce klientów, którzy mogliby pomyśleć, że nie znasz się na swoim fachu.


Porada nr: 27  Oczekiwania gości

Rzadko wykorzystywany, ale bardzo wysoce efektywny czynnik pomocny w ustalaniu prognoz. Prowadź specjalną księgę, do której klienci będą mogli wpisywać swoje opinie na temat Twojego lokalu. Stwórz na stronie internetowej lokalu forum, gdzie goście będą mogli wypowiedzieć się na temat obsługi, wystroju lokalu i podawanych w nim koktajli. Jest to też korzyść marketingowa.


Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. II)

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 48  Profesjonalnie zaprojektuj swoje logo.

Za nieduże pieniądze możesz otrzymać profesjonalne logo. Taka inwestycja na pewno się zwróci. Umieść w restauracji swoje logo zarówno w tych zwykłych, typowych miejscach, jak i w niespodziewanych - zostanie przez to bardziej zapamiętane.


Porada nr: 218  Gra w zgadywanie.

Możesz kupić albo najlepiej poprosić dyrektora organizacyjnego o podarowanie kilku koszulek piłkarskich, piłki lub plakatu z podpisami zawodników. Następnie zorganizuj konkurs, w którym klienci będą zgadywać wynik meczu. Ten, kto wygra, zgarnia wszystkie upominki.





 
Poradniki  |  O serii  |  Eksperci  |  Porady  |  Zamówienia  |  O nas  |  Kontakt  |  Linki