MENU
PROMOCJE

PREMIUJEMY



KUP PORADNIK!
ZBIERAJ KODY,
ODBIERAJ NAGRODY!
POLECAMY
Jak zwiększać zyski dzięki doskonałej obsłudze kelnerskiej
 
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.

Porada .

Z poradnika dowiesz się jak:

  • wykorzystywać media do promocji swojego biznesu
  • wykorzystywać techniki taniej i skutecznej promocji i reklamy
  • budować i promować wizerunek firmy
  • zdobywać stałych klientów
  • skutecznie przyciągać uwagę
  • wykorzystywać święta i inne okoliczności do przyciągania klientów
  • wprowadzać promocje
  • planować działania promocyjne na cały rok



Porada z książki:
Infolinia: 0801 811 030 telefon stacjonarny (koszt jak za połączenie lokalne), 048 385 89 00 Telefon komórkowy (koszt wg. stawek operatorów)


Strona główna | Porady

Bezpłatnie do pobrania fragmenty czterech pierwszych poradników:
Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. I)

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 26  Podaruj klientom powrotny kupon.

Kiedy Twoja restauracja jest przepełniona a goście cały czas napływają, będziesz musiał spojrzeć prawdzie w oczy i odprawić część osób z kwitkiem. Nigdy jednak nie odprawiaj ich bez podania powodu, dla którego powinni przyjść ponownie. Pokaż im, że na prawdę Ci na nich zależy. Możesz podarować im bon na darmowy deser lub zaproponować zniżkę podczas ich następnej wizyty.


Porada nr: 146  Pamiętaj o preferencjach gości.

Jedno co wywiera zawsze wrażenie na gościach to sytuacja, gdy personel pamięta ich preferencje. Wyobraź sobie, że po zajęciu przez Ciebie miejsca przy stoliku, kelner przynosi Twój ulubiony napój zanim go zamówisz. To jest właśnie sposób obsługi, jaki zapamiętują goście.


Większe zyski z deserów przystawek i drinków

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 345  Wyróżnij się.

Zdecyduj, które przystawki nadają Twojej restauracji unikalnego charakteru i pomyśl o sposobach ich promowania w oparciu o dostępny czas i pieniądze. Pamiętaj, że musisz myśleć perspektywicznie, by wyprzedzić konkurencję. Jeśli potrzebujesz pomocy w wyróżnieniu firmowych dań, odwiedź stronę www.restaurant.org lub www.gastrona.pl


Porada nr: 62  Nie pozwól, by klienci sami pytali o przystawki lub dania specjalne.

Postaraj się, by Twój personel był o wszystkim należycie poinformowany. Po pierwsze upewnij się, że kelnerzy wiedzą wszystko o serwowanych potrawach i umieją je polecić. Najważniejsze, byś zachęcił personel do skrupulatnego informowania klientów.


Sprzedaż i kontrola kosztów alkoholi z serii Zarządzanie restauracją

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 5  Wykorzystaj swój plan budżetowy, aby ustalić poziom wydatków.

Plan stanowi doskonały sposób na przeanalizowanie ponoszonych kosztów. Wykorzystaj to. Zwróć również uwagę na wydatki na inne cele, jak chocby wypłaty dla pracowników czy koszty energii.


Porada nr: 134  Zmień wielkość dostaw.

Kupuj napoje w większych ilościach. Może to znacząco obniżyć koszty, zwłaszcza jeśli chodzi o alkohole, których terminy ważności są długie.


Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. II)

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 55  Promocje powinny być oferowane na stałych zasadach.

Wszyscy, nawet klienci, myślą w kategoriach Co dla mnie ostatnio zrobiłeś? Musisz zatem pamiętać, że jedna reklama niewiele zmieni, dwie - też nie zdołają. Aby przodować w branży, musisz się promować tak często, jak to tylko możliwe - będąc za każdym razem lepszym niż poprzednio!


Porada nr: 82  Poświęć im specjalną uwagę.

Jeśli organizujesz duże przyjęcie, przydziel gościom kelnerów. Nie dopuść do tego, żeby kelnerzy równocześnie obsługiwali gości przyjęcia i stałych klientów restauracji.





 
Poradniki  |  O serii  |  Eksperci  |  Porady  |  Zamówienia  |  O nas  |  Kontakt  |  Linki