|
MENU
|
 |
PROMOCJE
|

|
PREMIUJEMY
|
 |
POLECAMY
|
 |
|
|
|
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.
Porada .
Z poradnika dowiesz się jak:
- wykorzystywać media do promocji swojego biznesu
- wykorzystywać techniki taniej i skutecznej promocji i reklamy
- budować i promować wizerunek firmy
- zdobywać stałych klientów
- skutecznie przyciągać uwagę
- wykorzystywać święta i inne okoliczności do przyciągania klientów
- wprowadzać promocje
- planować działania promocyjne na cały rok
Porada z książki:
|
|
|

|
|
Strona główna | Porady
Bezpłatnie do pobrania fragmenty czterech pierwszych poradników: | Porada nr: 239 Pamiętaj o głównej zasadzie. Jeśli planujesz reklamę w jakiejkolwiek formie, nie
zapomnij o podstawowej zasadzie: Twoi klienci przyjadą do Ciebie z odległości nie większej niż 5
kilometrów. Ustawianie billboardów w odległość 15 kilometrów od Twojej restauracji nie będzie
więc efektywne. Rozłóż mapę miasta i zaznacz obszar na jaki najbardziej chcesz oddziaływać. Cała
Twoja sprzedaż, kampania reklamowa oraz inne działania powinny być skupione na tym obszarze. |
Porada nr: 163 Co lubią Twoi klienci. Teraz, kiedy zwracasz się do swoich gości personalnie,
Twoim następnym krokiem będzie dowiedzieć się, czego osobiście pragną. Jak to zrobić? Musisz
zapytać, ale pamiętaj nie tylko o tym, co Ci powiedzą, ale także o tym, co zaobserwujesz. Gdybyś
był uczulony na pewne składniki, to czy nie byłoby to miłe, gdybyś następnym razem odwiedził
restaurację, w której zaproponowano by Ci zrobienie potrawy, której nie było w menu? Gdyby
jedzenie smakowało Ci wyjątkowo, ale siedziałbyś zbyt blisko klimatyzatora, czyż nie byłoby
wspaniale, gdybyś następnym razem został ulokowany z dala od niego? |
|
Porada nr: 89 Nie koncentruj się jedynie na powiększaniu rachunku klienta. Zawsze
skupiaj swoją uwagę na potrzebach swoich gości. Pomagając im w dokonywaniu właściwego
wyboru sprawisz, że wytworzy się między wami więź, która z kolei przełoży się na wzrost
dochodów. |
Porada nr: 319 Przekąski dopełniają idealne danie dla dzieci. Dzieci zwykle nie mają
wielkiego apetytu, a zakres ich uwagi jest minimalny. Dlatego jeśli coś wygląda dobrze, to z
pewnością tego spróbują. W tym momencie do gry wchodzą przystawki. Mały talerzyk
zakąsek, przystrojony warzywami w nietypowych kształtach przykuje uwagę dzieci tak samo,
jak wyjątkowe napoje i zabawne desery. Zapłatą za Twoje planowanie będzie duży ruch w
części jadalnej, która zapełni się rodzinami z dziećmi od ściany do ściany. Nie lekceważ
zatem wpływu dzieci na Twój biznes. |
|
Porada nr: 206 Ręczne porcjowanie. Wymaga ono nalewania alkoholu do kieliszka z miarką lub do specjalnej miarki. Metoda jest bardzo popularna i daje dobre efekty finansowe. |
Porada nr: 65 Pamiętaj, by być skupionym podczas liczenia gotówki. Wiedz, że zawsze ktoś może
Ci przeszkodzić w czasie liczenia kasy, więc pamiętaj, aby NIGDY nie spuszczać
pieniędzy z oczu, nawet na chwilę. |
|
Porada nr: 378 Święto Rosołu z Kury. W listopadzie każdy z nas czuje się trochę nostalgicznie. Zorganizuj więc w restauracji konkurs na najlepszy melancholijny esej. W dzień ogłoszenia zwycięzcy zaserwuj klientom gorący rosół z kury. Możesz podarować zwycięzcy konkursu podkoszulkę albo talon na darmowy posiłek w Twojej restauracji. |
Porada nr: 2 Luty. Szczęśliwa para, która zaręczy się w restauracji Róża w walentynki wygra wesele oraz miesiąc miodowy. Brzmi kosztownie? Ale nie wtedy, gdy pozwolisz, aby inni
za to zapłacili! Możesz bez trudu znaleźć firmy chętne do sponsorowania Cię usługami, na
przykład darmowym tortem weselnym, aby w ten sposób zostać włączonymi do promocji - jedyne co musisz zrobić, to zapytać. |
|
|
|

|
|
|