MENU
PROMOCJE

PREMIUJEMY



KUP PORADNIK!
ZBIERAJ KODY,
ODBIERAJ NAGRODY!
POLECAMY
Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. II)
 
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.

Porada 76. Nie podawaj klientom dań, dopóki nie skończą jeść przystawek.
Bardzo ważne jest obserwowanie gości i podawanie kolejnych dań w odpowiednim momencie. Jeśli podasz zamówione danie zanim klient skończy jeść przystawkę, poczuje się on pospieszany, co może wpłynąć negatywnie na jego opinię o lokalu.

Porada z książki: Większe zyski z deserów przystawek i drinków
Infolinia: 0801 811 030 telefon stacjonarny (koszt jak za połączenie lokalne), 048 385 89 00 Telefon komórkowy (koszt wg. stawek operatorów)


Strona główna | Poradniki | Poradnik nr 11
Jak maksymalizować zyski z baru z serii Zarządzanie restauracją

Dzięki temu poradnikowi dowiesz się jak:

Z poradnika dowiesz się jak:

  • zwiększyć zyski ze sprzedaży
  • zaprojektować bar w Twoim lokalu
  • zapewnić gościom dobrą zabawę
  • powiększyć grono stałych klientów
  • wybrać sprzęt niezbędny do pracy przy barze
  • wybrać odpowiedni towar

spis treści | zamów subskrypcję

ZAMÓW E-BOOK
 


 
Poradniki  |  O serii  |  Eksperci  |  Porady  |  Zamówienia  |  O nas  |  Kontakt  |  Linki