MENU
PROMOCJE

PREMIUJEMY



KUP PORADNIK!
ZBIERAJ KODY,
ODBIERAJ NAGRODY!
POLECAMY
 
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.

Porada 3. Goście muszą czuć się wyjątkowo.
Za każdym razem gdy wystąpi opóźnienie w obsłudze, pamiętaj, by kelner zaproponował gościom degustację nowej potrawy, której wprowadzenie do swojego menu właśnie rozważasz. Zapytaj gości o opinie na temat tego dania. Z pewnością docenią fakt, że polegasz na ich zdaniu, oraz to że w zamian zaoferujesz im darmowy posiłek!

Porada z książki: Większe zyski z deserów przystawek i drinków
Infolinia: 0801 811 030 telefon stacjonarny (koszt jak za połączenie lokalne), 048 385 89 00 Telefon komórkowy (koszt wg. stawek operatorów)


Wpisz dane, aby nieodpłatnie pobrać fragmenty poradników. Link do darmowych porad zostanie wysłany na Twój adres mailowy.

* imię: 
* nazwisko: 
* stanowisko: 
* województwo: 
* e-mail: 
* nr kontaktowy: 
* Zgadzam się na przetwarzanie danych osobowych wyłącznie do celów CTI Media oraz przyjmowanie materiałów promocyjnych drogą elektroniczną, w myśl ustaw: "O ochronie danych osobowych" z dnia 29.08.1997 r. i "O świadczeniu usług drogą elektroniczną" z dnia 18.07.2002 r.

Pola oznaczone * są wymagane


 
Poradniki  |  O serii  |  Eksperci  |  Porady  |  Zamówienia  |  O nas  |  Kontakt  |  Linki