MENU
PROMOCJE

PREMIUJEMY



KUP PORADNIK!
ZBIERAJ KODY,
ODBIERAJ NAGRODY!
POLECAMY
Optymalizacja kosztów potraw (Foodcosts)/seria Zarządzanie restauracją
 
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.

Porada 294. Spraw, by goście poczuli, że zasługują na deser.
Desery to smakołyki i wielu ludzi traktuje siebie z pobłażliwością, jeżeli czuje, że zasługuje na deser. Słowa Są Pani/Pana urodziny, Jest piątek, Gratuluję awansu lub po prostu Miała Pani/Miał Pan ciężki tydzień mogą skłonić gości do zakupu deserów. Naucz obsługę obserwować gości, dowiadywać się, czy goście świętują, czy narzekają na trudny tydzień... Pomaga to w oferowaniu deserów.

Porada z książki: Większe zyski z deserów przystawek i drinków
Infolinia: 0801 811 030 telefon stacjonarny (koszt jak za połączenie lokalne), 048 385 89 00 Telefon komórkowy (koszt wg. stawek operatorów)


Strona główna | Poradniki | Poradnik nr 2
Sprzedawanie i kupowanie restauracji z zyskiem z serii Zarządzanie restauracją

Dzięki temu poradnikowi dowiesz się jak:
  • odpowiednio wycenić lokal
  • przygotować się do sprzedaży
  • uniknąć problemów związanych ze sprzedażą
  • zmienić wizerunek restauracji
  • sfinansować zakup
  • zabezpieczyć sukces i zaplanować kolejne sprzedaże
  • poznać zalety i wady franszyzy
spis treści | zamów subskrypcję

ZAMÓW E-BOOK
 


 
Poradniki  |  O serii  |  Eksperci  |  Porady  |  Zamówienia  |  O nas  |  Kontakt  |  Linki