MENU
PROMOCJE

PREMIUJEMY



KUP PORADNIK!
ZBIERAJ KODY,
ODBIERAJ NAGRODY!
POLECAMY
Zyskowny catering z serii Zarządzanie restauracją
 
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.

Porada 131. Żegnaj wychodzących gości.
Dobra obsługa to taka, która jest dobra od momentu przybycia gości aż do chwili opuszczenia przez nich restauracji. Zbyt często zdarza się, że kelner przynosi resztę i znika. Dobry kelner zatrzyma się, gdy goście będą wychodzić z lokalu, pożegna ich i zachęci do kolejnej wizyty. Nawet gdy obsługa nie była w pełni satysfakcjonująca, szczere pożegnanie może wymazać ewentualne negatywne skojarzenia z pamięci klienta.

Porada z książki: Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. I)
Infolinia: 0801 811 030 telefon stacjonarny (koszt jak za połączenie lokalne), 048 385 89 00 Telefon komórkowy (koszt wg. stawek operatorów)


Strona główna | Poradniki | Poradnik nr 6
Optymalizacja kosztów potraw (Foodcosts)/seria Zarządzanie restauracją

Dzięki temu poradnikowi dowiesz się jak:

Z poradnika dowiesz się jak:

  • zmniejszyć koszty zwišzane z obsługa żywieniową
  • przeprowadzić inwentaryzację i analizę kosztów
  • ustalać ceny dań
  • właściwie przechowywać produkty
  • chronić zdrowie klientów i pracowników
  • ograniczyć wydatki w kuchni

spis treści | zamów subskrypcję

ZAMÓW E-BOOK
Pobierz bezpłatny fragment poradnika
 


 
Poradniki  |  O serii  |  Eksperci  |  Porady  |  Zamówienia  |  O nas  |  Kontakt  |  Linki