MENU
PROMOCJE

PREMIUJEMY



KUP PORADNIK!
ZBIERAJ KODY,
ODBIERAJ NAGRODY!
POLECAMY
Sprzedaż i kontrola kosztów alkoholi z serii Zarządzanie restauracją
 
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.

Porada 82. Nie przynoś rachunku za wcześnie lub za późno.
Jeśli przyniesiemy klientowi rachunek zanim zdążył on przejrzeć listę deserów, może poczuć się pospieszany a tym samym kelner może stracić szansę na hojny napiwek. Jeśli natomiast rachunek zostanie przyniesiony zbyt późno po deserze lub ostatnim daniu, klient może poczuć się zaniepokojony lub sfrustrowany, a to może wpłynąć na jego negatywną opinię o lokalu, nawet jeśli obsługa była perfekcyjna.

Porada z książki: Większe zyski z deserów przystawek i drinków
Infolinia: 0801 811 030 telefon stacjonarny (koszt jak za połączenie lokalne), 048 385 89 00 Telefon komórkowy (koszt wg. stawek operatorów)


Strona główna | Poradniki | Poradnik nr 12
Zyskowny catering z serii Zarządzanie restauracją

Dzięki temu poradnikowi dowiesz się jak:

Z poradnika dowiesz się jak:

  • wykreować pozytywny wizerunek firmy
  • maksymalizować zyski
  • dostosować zakup sprzętu do własnych potrzeb
  • zaskoczyć gości
  • określić swoich klientów
  • zatrudniać pracowników
  • przestrzegać zasad higieny i bezpieczeństwa pracy

spis treści | zamów subskrypcję

ZAMÓW E-BOOK
Pobierz bezpłatny fragment poradnika
 


 
Poradniki  |  O serii  |  Eksperci  |  Porady  |  Zamówienia  |  O nas  |  Kontakt  |  Linki