MENU
PROMOCJE

PREMIUJEMY



KUP PORADNIK!
ZBIERAJ KODY,
ODBIERAJ NAGRODY!
POLECAMY
Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. II)
 
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.

Porada 23. Czas.
W większości podejmowanych decyzji czas odgrywa najważniejszą rolę. Pamiętaj więc, aby efektywnie wykorzystywać czas przeznaczony na tworzenie prognoz. Skup się na uzyskiwaniu widocznych efektów, jak np. cięcia wydatków na zakup towarów, opłacanie personelu czy inne działania.

Porada z książki: Sprzedaż i kontrola kosztów alkoholi z serii Zarządzanie restauracją
Infolinia: 0801 811 030 telefon stacjonarny (koszt jak za połączenie lokalne), 048 385 89 00 Telefon komórkowy (koszt wg. stawek operatorów)


Strona główna | Nasi eksperci | Bożena Sikoń


Nasi eksperci


Bożena SikońBożena Sikoń
Szef Pracowni Cukierniczej w Hotelu Jan III Sobieski w Warszawie, uważa, że dobry cukiernik powinien mieć swój styl, smak i wyczucie estetyki, musi lubić swoją pracę i być w niej twórczy.
Bożena Sikoń specjalizuje się w lekkich deserach, których głównym składnikiem są owoce sezonowe i bita śmietana. W pracy najwyżej oprócz smaku ceni estetykę podania deseru i aranżację talerza, a więc elementy działające na zmysł wzroku.

Czytając książkę ''Zarządzanie restauracją: Większe zyski z deserów, przystawek i drinków'' wydaną w serii Biblioteka Nestle Food Services miałam ciągle powracające wrażenie, że ktoś spisał po prostu moje myśli i uwagi dotyczące serwowania deserów w restauracjach.

Wielu restauratorów może nie zdawać sobie sprawy jak ważne jest odpowiednie przygotowanie i podawanie deserów. Są one zwykle ostatnią pozycją rodzinnego obiadu, spotkania biznesowego, czy romantycznej kolacji. Powinny więc niejako automatycznie zachęcać gości do ponownego odwiedzenia lokalu. Okazuje się jednak, że nie w każdym lokalu tak właśnie jest.

Nie wszyscy bowiem zdają sobie sprawę z tego, że w pierwszej kolejności desery ''jemy oczami''. Ich wizualna prezentacja jest więc równie ważna co smak. Warto więc zatrudnić w restauracji cukiernika i nauczyć kelnerów zachęcać gości do ich zamawiania. Szczegóły na ten temat zawarte w książce wykorzystuję codziennie w mojej pracy w Hotelu Jan III Sobieski. Również i Twoja Restauracja może zacząć zarabiać na sprzedaży deserów!

W książce, o której mowa, znajduje się mnóstwo wskazówek podpowiadających restauratorom co zrobić, by zwiększyć atrakcyjność deserów, a co za tym idzie - więcej zarobić poprzez ich sprzedaż.

Ekspert: ''Zarządzanie restauracją. Większe zyski z deserów przystawek i drinków.''



 
Poradniki  |  O serii  |  Eksperci  |  Porady  |  Zamówienia  |  O nas  |  Kontakt  |  Linki