|
MENU
|
 |
PROMOCJE
|

|
PREMIUJEMY
|
 |
POLECAMY
|
 |
|
|
|
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.
Porada .
Z poradnika dowiesz się jak:
- wykorzystywać media do promocji swojego biznesu
- wykorzystywać techniki taniej i skutecznej promocji i reklamy
- budować i promować wizerunek firmy
- zdobywać stałych klientów
- skutecznie przyciągać uwagę
- wykorzystywać święta i inne okoliczności do przyciągania klientów
- wprowadzać promocje
- planować działania promocyjne na cały rok
Porada z książki:
|
|
|

|
|
Strona główna | Porady
Bezpłatnie do pobrania fragmenty czterech pierwszych poradników: | Porada nr: 186 Cowieczorne losowanie darmowego posiłku. Wspaniałym sposobem na
zapełnienie Twojej restauracji w poniedziałkowy czy wtorkowy wieczór jest wprowadzenie
losowania darmowego posiłku. Sprawą najważniejszą nie jest reklamowanie konkursu. Pozwól, by
marketing z ust do ust przeprowadzany przez Twoich klientów zrobił to za Ciebie. O konkretnej
godzinie każdego wieczoru w wyznaczonym dniu (godzina powinna zostać nieujawniona i powinna
zmieniać się co tydzień) wybieraj przypadkowy stolik, albo nawet miejsce. Zwycięzca otrzymuje
tego wieczoru posiłek za darmo. |
Porada nr: 167 Akceptuj rezerwacje. Niektóre restauracje mają surową politykę obsługi, którą
można by zdefiniować: kto pierwszy przychodzi, ten jest pierwszy obsługiwany, i odmawiają
przyjmowania rezerwacji. Jeśli nie chcesz, by Twoja jadalnia zapełniona była wyłącznie
zarezerwowanymi stolikami, rozważ możliwość przeznaczenia pewnej części lokalu na ten cel, np.
na lunch dla osób, które chcą dokonać wcześniejszej rezerwacji, szczególnie w okresie
wzmożonego ruchu. Możesz respektować jedynie rezerwacje ze specjalnych okazji, albo od stałych
klientów, jednak tak czy inaczej, powinieneś rozważyć przyjmowanie przynajmniej niektórych
rezerwacji. |
|
Porada nr: 294 Spraw, by goście poczuli, że zasługują na deser. Desery to smakołyki i
wielu ludzi traktuje siebie z pobłażliwością, jeżeli czuje, że zasługuje na deser. Słowa Są
Pani/Pana urodziny, Jest piątek, Gratuluję awansu lub po prostu Miała Pani/Miał Pan
ciężki tydzień mogą skłonić gości do zakupu deserów. Naucz obsługę obserwować gości,
dowiadywać się, czy goście świętują, czy narzekają na trudny tydzień... Pomaga to w
oferowaniu deserów. |
Porada nr: 3 Goście muszą czuć się wyjątkowo. Za każdym razem gdy wystąpi opóźnienie
w obsłudze, pamiętaj, by kelner zaproponował gościom degustację nowej potrawy, której
wprowadzenie do swojego menu właśnie rozważasz. Zapytaj gości o opinie na temat tego dania. Z pewnością docenią fakt, że polegasz na ich zdaniu, oraz to że w zamian zaoferujesz im darmowy posiłek! |
|
Porada nr: 15 Sprawozdania finansowe. To kluczowe elementy udanego planu budżetowego.
Przeprowadzaj dzienne, tygodniowe oraz miesięczne zestawienia liczb, zadawaj
pytania. Rozpoznawaj także przyczyny różnych zachowań, na przykład jeśli pewne produkty sprzedają się lepiej niż inne oraz kiedy straty w pewnych obszarach są za
duże. |
Porada nr: 23 Czas. W większości podejmowanych decyzji czas odgrywa najważniejszą rolę.
Pamiętaj więc, aby efektywnie wykorzystywać czas przeznaczony na tworzenie prognoz. Skup się na uzyskiwaniu widocznych efektów, jak np. cięcia wydatków na zakup towarów, opłacanie personelu czy inne działania. |
|
Porada nr: 181 Zaoferuj jedzenie po niższych cenach. Często zdarza się, że pod koniec dnia zostało Ci jeszcze dużo jedzenia. Czemu by go nie sprzedać po niższej cenie przed zamknięciem restauracji? Na przykład godzinę przed planowanym zamknięciem? Zaproponuj klientom posiłek za połowę ceny po 2200. |
Porada nr: 323 Narodowy Miesiąc Zupy. W tym miesiącu serwuj zupy! Raz lub dwa razy na tydzień podawaj nietypowe zupy, których klienci nie mieli okazji nigdy wcześniej skosztować. Polegaj na ich opinii. Dowiedz się, które zupy chcieliby umieścić na stałe w karcie dań. |
|
|
|

|
|
|