MENU
PROMOCJE

PREMIUJEMY



KUP PORADNIK!
ZBIERAJ KODY,
ODBIERAJ NAGRODY!
POLECAMY
Poszukiwanie lokalizacji na restaurację z serii Zarządzanie restauracją
 
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.

Porada .

Z poradnika dowiesz się jak:

  • wykorzystywać media do promocji swojego biznesu
  • wykorzystywać techniki taniej i skutecznej promocji i reklamy
  • budować i promować wizerunek firmy
  • zdobywać stałych klientów
  • skutecznie przyciągać uwagę
  • wykorzystywać święta i inne okoliczności do przyciągania klientów
  • wprowadzać promocje
  • planować działania promocyjne na cały rok



Porada z książki:
Infolinia: 0801 811 030 telefon stacjonarny (koszt jak za połączenie lokalne), 048 385 89 00 Telefon komórkowy (koszt wg. stawek operatorów)


Strona główna | Porady

Bezpłatnie do pobrania fragmenty czterech pierwszych poradników:
Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. I)

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 59  Stwórz wymyślne przystawki.

Większość restauracji skupia się na przygotowywaniu wyśmienitych dań głównych. Bądźmy jednak szczerzy: jak wiele można zrobić z żeberek? Przy tworzeniu przystawek można wykorzystać więcej talentu. Zaproponuj na przykład jako przystawkę tłuczone ziemniaki przyprawione czosnkiem. Możesz nie być w stanie poprawić smaku soczystego steku, lecz z pewnością możesz go podkreślić nietypową i smaczną przystawką.


Porada nr: 7  Nie zmieniaj tego, co dobrze funkcjonuje.

Może właśnie przeprowadzasz promocję, która zwiększa sprzedaż posiłków spożywanych w trakcie lunchu. Czy powinieneś z niej zrezygnować tylko dlatego, że znalazłeś kolejny genialny pomysł w tym poradniku? Absolutnie nie! Jeśli stosujesz coś, co się sprawdza, nie zaprzestawaj tego. Możesz spróbować ulepszyć swój pomysł lub dodać jakieś nowe elementy do swoich obecnych działań, ale nigdy nie rezygnuj z pomysłów, które przyniosły Ci sukces. To byłoby jak usunięcie z Twojego menu potraw, które się najlepiej sprzedają.


Większe zyski z deserów przystawek i drinków

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 343  Przypominaj gościom o rodzinnych okazjach, które chcieliby zapamiętać.

Zaproponuj zniżki rodzinom, które korzystają z Twojej usługi indywidualnego przypominania. Nie muszą to być urodziny ani rocznica. Może to być każde ważne wydarzenie, które zgromadzi całą rodzinę.


Porada nr: 272  Wspaniały deser wywrze na klientach długotrwałe wrażenie.

Jest to bardziej niż prawdopodobne, że Twoi klienci zapamiętają ostatni posiłek, jaki skonsumowali w Twoim lokalu. Dlatego znaczenia deserów w karcie dań nie można sprowadzać do minimum. Nie możesz oczekiwać, że klient będzie chciał wrócić po kulinarne doświadczenia, jeśli podasz mu jedynie odgrzane ciastko z bitą śmietaną. Pomyśl o deserach jako sposobie na wywarcie długotrwałego wrażenia na klientach oraz na zwiększenie zysków.


Sprzedaż i kontrola kosztów alkoholi z serii Zarządzanie restauracją

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 28  Opinia kierowników.

W wielkich przedsiębiorstwach, prognozy często skupiają się na zbiorowych opiniach kierowników poszczególnych działów, takich jak sprzedaż, kupno oraz księgowość. Wykorzystaj więc także taki sposób do ustalania prognoz, jeśli chcesz uzyskać szybkie i precyzyjne odpowiedzi.


Porada nr: 27  Oczekiwania gości

Rzadko wykorzystywany, ale bardzo wysoce efektywny czynnik pomocny w ustalaniu prognoz. Prowadź specjalną księgę, do której klienci będą mogli wpisywać swoje opinie na temat Twojego lokalu. Stwórz na stronie internetowej lokalu forum, gdzie goście będą mogli wypowiedzieć się na temat obsługi, wystroju lokalu i podawanych w nim koktajli. Jest to też korzyść marketingowa.


Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. II)

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 13  Opublikuj relacje prasowe.

Pamiętaj, to nie jest reklama, więc treść ta musi być informacją, w której znajduje się godna opublikowania zachęta. Nie przechwalaj się, że jesteś najlepszy. Nie pisz chełpliwych tekstów, bo inaczej Twoja relacja prasowa wyląduje w koszu.


Porada nr: 48  Profesjonalnie zaprojektuj swoje logo.

Za nieduże pieniądze możesz otrzymać profesjonalne logo. Taka inwestycja na pewno się zwróci. Umieść w restauracji swoje logo zarówno w tych zwykłych, typowych miejscach, jak i w niespodziewanych - zostanie przez to bardziej zapamiętane.





 
Poradniki  |  O serii  |  Eksperci  |  Porady  |  Zamówienia  |  O nas  |  Kontakt  |  Linki