|
MENU
|
 |
PROMOCJE
|

|
PREMIUJEMY
|
 |
POLECAMY
|
 |
|
|
|
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.
Porada .
Z poradnika dowiesz się jak:
- wykorzystywać media do promocji swojego biznesu
- wykorzystywać techniki taniej i skutecznej promocji i reklamy
- budować i promować wizerunek firmy
- zdobywać stałych klientów
- skutecznie przyciągać uwagę
- wykorzystywać święta i inne okoliczności do przyciągania klientów
- wprowadzać promocje
- planować działania promocyjne na cały rok
Porada z książki:
|
|
|

|
|
Strona główna | Porady
Bezpłatnie do pobrania fragmenty czterech pierwszych poradników: | Porada nr: 59 Stwórz wymyślne przystawki. Większość restauracji skupia się na
przygotowywaniu wyśmienitych dań głównych. Bądźmy jednak szczerzy: jak wiele można zrobić z
żeberek? Przy tworzeniu przystawek można wykorzystać więcej talentu. Zaproponuj na przykład
jako przystawkę tłuczone ziemniaki przyprawione czosnkiem. Możesz nie być w stanie poprawić
smaku soczystego steku, lecz z pewnością możesz go podkreślić nietypową i smaczną przystawką. |
Porada nr: 7 Nie zmieniaj tego, co dobrze funkcjonuje. Może właśnie przeprowadzasz promocję,
która zwiększa sprzedaż posiłków spożywanych w trakcie lunchu. Czy powinieneś z niej
zrezygnować tylko dlatego, że znalazłeś kolejny genialny pomysł w tym poradniku? Absolutnie
nie! Jeśli stosujesz coś, co się sprawdza, nie zaprzestawaj tego. Możesz spróbować ulepszyć swój
pomysł lub dodać jakieś nowe elementy do swoich obecnych działań, ale nigdy nie rezygnuj z
pomysłów, które przyniosły Ci sukces. To byłoby jak usunięcie z Twojego menu potraw, które się
najlepiej sprzedają. |
|
Porada nr: 343 Przypominaj gościom o rodzinnych okazjach, które chcieliby zapamiętać. Zaproponuj zniżki rodzinom, które korzystają z Twojej usługi indywidualnego
przypominania. Nie muszą to być urodziny ani rocznica. Może to być każde ważne
wydarzenie, które zgromadzi całą rodzinę. |
Porada nr: 272 Wspaniały deser wywrze na klientach długotrwałe wrażenie. Jest to
bardziej niż prawdopodobne, że Twoi klienci zapamiętają ostatni posiłek, jaki skonsumowali
w Twoim lokalu. Dlatego znaczenia deserów w karcie dań nie można sprowadzać do
minimum. Nie możesz oczekiwać, że klient będzie chciał wrócić po kulinarne doświadczenia,
jeśli podasz mu jedynie odgrzane ciastko z bitą śmietaną. Pomyśl o deserach jako sposobie na
wywarcie długotrwałego wrażenia na klientach oraz na zwiększenie zysków. |
|
Porada nr: 28 Opinia kierowników. W wielkich przedsiębiorstwach, prognozy często skupiają się
na zbiorowych opiniach kierowników poszczególnych działów, takich jak
sprzedaż, kupno oraz księgowość. Wykorzystaj więc także taki sposób do ustalania prognoz, jeśli chcesz uzyskać szybkie i precyzyjne odpowiedzi. |
Porada nr: 27 Oczekiwania gości Rzadko wykorzystywany, ale bardzo wysoce efektywny czynnik pomocny w ustalaniu prognoz. Prowadź specjalną księgę, do której klienci będą mogli wpisywać swoje opinie na temat Twojego lokalu. Stwórz na stronie internetowej lokalu forum, gdzie goście będą mogli wypowiedzieć się na temat obsługi, wystroju lokalu i podawanych w nim koktajli. Jest to też korzyść marketingowa. |
|
Porada nr: 13 Opublikuj relacje prasowe. Pamiętaj, to nie jest reklama, więc treść ta musi być informacją, w której znajduje się godna opublikowania zachęta. Nie przechwalaj się, że jesteś najlepszy. Nie pisz chełpliwych tekstów, bo inaczej Twoja relacja prasowa wyląduje w koszu. |
Porada nr: 48 Profesjonalnie zaprojektuj swoje logo. Za nieduże pieniądze możesz otrzymać profesjonalne logo. Taka inwestycja na pewno się zwróci. Umieść w restauracji swoje logo zarówno w tych zwykłych, typowych miejscach, jak i w niespodziewanych - zostanie przez to bardziej zapamiętane. |
|
|
|

|
|
|