MENU
PROMOCJE

PREMIUJEMY



KUP PORADNIK!
ZBIERAJ KODY,
ODBIERAJ NAGRODY!
POLECAMY
Zwiększanie zysku poprzez optymalizację menu / Zarządzanie restauracją
 
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.

Porada .

Z poradnika dowiesz się jak:

  • wykorzystywać media do promocji swojego biznesu
  • wykorzystywać techniki taniej i skutecznej promocji i reklamy
  • budować i promować wizerunek firmy
  • zdobywać stałych klientów
  • skutecznie przyciągać uwagę
  • wykorzystywać święta i inne okoliczności do przyciągania klientów
  • wprowadzać promocje
  • planować działania promocyjne na cały rok



Porada z książki:
Infolinia: 0801 811 030 telefon stacjonarny (koszt jak za połączenie lokalne), 048 385 89 00 Telefon komórkowy (koszt wg. stawek operatorów)


Strona główna | Porady

Bezpłatnie do pobrania fragmenty czterech pierwszych poradników:
Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. I)

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 186  Cowieczorne losowanie darmowego posiłku.

Wspaniałym sposobem na zapełnienie Twojej restauracji w poniedziałkowy czy wtorkowy wieczór jest wprowadzenie losowania darmowego posiłku. Sprawą najważniejszą nie jest reklamowanie konkursu. Pozwól, by marketing z ust do ust przeprowadzany przez Twoich klientów zrobił to za Ciebie. O konkretnej godzinie każdego wieczoru w wyznaczonym dniu (godzina powinna zostać nieujawniona i powinna zmieniać się co tydzień) wybieraj przypadkowy stolik, albo nawet miejsce. Zwycięzca otrzymuje tego wieczoru posiłek za darmo.


Porada nr: 167  Akceptuj rezerwacje.

Niektóre restauracje mają surową politykę obsługi, którą można by zdefiniować: kto pierwszy przychodzi, ten jest pierwszy obsługiwany, i odmawiają przyjmowania rezerwacji. Jeśli nie chcesz, by Twoja jadalnia zapełniona była wyłącznie zarezerwowanymi stolikami, rozważ możliwość przeznaczenia pewnej części lokalu na ten cel, np. na lunch dla osób, które chcą dokonać wcześniejszej rezerwacji, szczególnie w okresie wzmożonego ruchu. Możesz respektować jedynie rezerwacje ze specjalnych okazji, albo od stałych klientów, jednak tak czy inaczej, powinieneś rozważyć przyjmowanie przynajmniej niektórych rezerwacji.


Większe zyski z deserów przystawek i drinków

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 294  Spraw, by goście poczuli, że zasługują na deser.

Desery to smakołyki i wielu ludzi traktuje siebie z pobłażliwością, jeżeli czuje, że zasługuje na deser. Słowa Są Pani/Pana urodziny, Jest piątek, Gratuluję awansu lub po prostu Miała Pani/Miał Pan ciężki tydzień mogą skłonić gości do zakupu deserów. Naucz obsługę obserwować gości, dowiadywać się, czy goście świętują, czy narzekają na trudny tydzień... Pomaga to w oferowaniu deserów.


Porada nr: 3  Goście muszą czuć się wyjątkowo.

Za każdym razem gdy wystąpi opóźnienie w obsłudze, pamiętaj, by kelner zaproponował gościom degustację nowej potrawy, której wprowadzenie do swojego menu właśnie rozważasz. Zapytaj gości o opinie na temat tego dania. Z pewnością docenią fakt, że polegasz na ich zdaniu, oraz to że w zamian zaoferujesz im darmowy posiłek!


Sprzedaż i kontrola kosztów alkoholi z serii Zarządzanie restauracją

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 15  Sprawozdania finansowe.

To kluczowe elementy udanego planu budżetowego. Przeprowadzaj dzienne, tygodniowe oraz miesięczne zestawienia liczb, zadawaj pytania. Rozpoznawaj także przyczyny różnych zachowań, na przykład jeśli pewne produkty sprzedają się lepiej niż inne oraz kiedy straty w pewnych obszarach są za duże.


Porada nr: 23  Czas.

W większości podejmowanych decyzji czas odgrywa najważniejszą rolę. Pamiętaj więc, aby efektywnie wykorzystywać czas przeznaczony na tworzenie prognoz. Skup się na uzyskiwaniu widocznych efektów, jak np. cięcia wydatków na zakup towarów, opłacanie personelu czy inne działania.


Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. II)

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 181  Zaoferuj jedzenie po niższych cenach.

Często zdarza się, że pod koniec dnia zostało Ci jeszcze dużo jedzenia. Czemu by go nie sprzedać po niższej cenie przed zamknięciem restauracji? Na przykład godzinę przed planowanym zamknięciem? Zaproponuj klientom posiłek za połowę ceny po 2200.


Porada nr: 323  Narodowy Miesiąc Zupy.

W tym miesiącu serwuj zupy! Raz lub dwa razy na tydzień podawaj nietypowe zupy, których klienci nie mieli okazji nigdy wcześniej skosztować. Polegaj na ich opinii. Dowiedz się, które zupy chcieliby umieścić na stałe w karcie dań.





 
Poradniki  |  O serii  |  Eksperci  |  Porady  |  Zamówienia  |  O nas  |  Kontakt  |  Linki