MENU
PROMOCJE

PREMIUJEMY



KUP PORADNIK!
ZBIERAJ KODY,
ODBIERAJ NAGRODY!
POLECAMY
Projektowanie restauracji - wystrój i wyposażenie z serii Zarządzanie
 
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.

Porada 131. Żegnaj wychodzących gości.
Dobra obsługa to taka, która jest dobra od momentu przybycia gości aż do chwili opuszczenia przez nich restauracji. Zbyt często zdarza się, że kelner przynosi resztę i znika. Dobry kelner zatrzyma się, gdy goście będą wychodzić z lokalu, pożegna ich i zachęci do kolejnej wizyty. Nawet gdy obsługa nie była w pełni satysfakcjonująca, szczere pożegnanie może wymazać ewentualne negatywne skojarzenia z pamięci klienta.

Porada z książki: Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. I)
Infolinia: 0801 811 030 telefon stacjonarny (koszt jak za połączenie lokalne), 048 385 89 00 Telefon komórkowy (koszt wg. stawek operatorów)


Strona główna | Poradniki
Poradnik nr 1
Poszukiwanie lokalizacji na restaurację z serii Zarządzanie restauracją


zobacz szczególy    zamów subskrypcję
Poradnik nr 2
Sprzedawanie i kupowanie restauracji z zyskiem z serii Zarządzanie restauracją


zobacz szczególy    zamów subskrypcję
Poradnik nr 3
Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. I)


zobacz szczególy    zamów subskrypcję
Poradnik nr 4
Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. II)


zobacz szczególy    zamów subskrypcję
Poradnik nr 5
Obniżanie kosztów operacyjnych z serii Zarządzanie restauracją


zobacz szczególy    zamów subskrypcję
Poradnik nr 6
Optymalizacja kosztów potraw (Foodcosts)/seria Zarządzanie restauracją


zobacz szczególy    zamów subskrypcję
Poradnik nr 7
Zarządzanie personelem z serii Zarządzanie restauracją


zobacz szczególy    zamów subskrypcję
Poradnik nr 8
Sprzedaż i kontrola kosztów alkoholi z serii Zarządzanie restauracją


zobacz szczególy    zamów subskrypcję
Poradnik nr 9
Jak zwiększać zyski dzięki doskonałej obsłudze kelnerskiej


zobacz szczególy    zamów subskrypcję
Poradnik nr 10
Jak zwiększać zyski dzięki doskonałej obsłudze kelnerskiej z serii Zarządzanie restauracją


zobacz szczególy    zamów subskrypcję
Poradnik nr 11
Jak maksymalizować zyski z baru z serii Zarządzanie restauracją


zobacz szczególy    zamów subskrypcję
Poradnik nr 12
Zyskowny catering z serii Zarządzanie restauracją


zobacz szczególy    zamów subskrypcję
Poradnik nr 13
Zwiększanie zysku poprzez optymalizację menu / Zarządzanie restauracją


zobacz szczególy    zamów subskrypcję
Poradnik nr 14
Projektowanie restauracji - wystrój i wyposażenie z serii Zarządzanie


zobacz szczególy    zamów subskrypcję
Poradnik nr 15
Większe zyski z deserów przystawek i drinków


zobacz szczególy    zamów subskrypcję


 
Poradniki  |  O serii  |  Eksperci  |  Porady  |  Zamówienia  |  O nas  |  Kontakt  |  Linki